Druhá narozeninová soutěž



Rok se s rokem sešel a zase tu máme výročí blogu - tentokráte již druhé! Za poslední půlrok (a pravděpodobně ještě déle) jsem byla aktivní velmi skrovně, důvodů bylo habaděj, nicméně ten nechtěný - a vlastně nejdůležitější - důvod byla škola, respektive maturita. Čtvrťák byl řekněme takovým rychlým a poměrně komplikovaným letem do vesmíru. Sotva zem pokrylo podzimní listí, přišly Vánoce, poté maturiťák v únoru, a než jsem se nadála, šestnáctého května jsem byla čerstvě odmaturovanou gymplačkou. Díkybohu. 

Svaťák jsem strávila v jakémsi deliriu, kdy můj mozek přestával postupně spolupracovat a celkově jsem připomínala vysloužilce po posledním tažením. Uff, co bylo, to bylo. Nyní je čas nových začátků a všechen ten optimismus plynoucí z těch několik měsíců volna mohu konečně využít na blogu. A jelikož se zatraceně rychle blíží 21. červen, tedy letní slunovrat (jak krásné), ale především druhé narozeniny Levandulové komnaty!, je načase zažít s něčím příjemným - a to soutěží! 

Vyhlásit soutěž jsem měla v plánu už někdy na jaře, bohužel jsem se k tomu horko těžko dokopala, tudíž jsem to nechala na blogové výročí. Tuhle skutečnost jsem mohla stěží zakopat do země, ignorovat, nebrat na vědomí, že...


O co se soutěží?

Samozřejmě o co jiného, než o knihy. 

Díky nakladatelství Metafora, kterému tímto děkuji za poskytnutí soutěžních výtisků, si můžete zasoutěžit o tituly Následuj svůj vnitřní kompars, což je kniha, která vám pomůže lépe procházet svým životem s lehkostí a nadhledem, a druhou výhrou je kreativní knížečka 100 snadných papírových květin. Najdete v ní spoustu nápadům jak vyrobit krásné květiny, které vypadají jako opravdové, nechybí ani potřebné šablonky. 

Shodou okolností se mi doma sešlo dvakrát vydání knihy Podlehni od Mayi Banks, tudíž jsem si řekla, že knihu zařadím taktéž do soutěže. Každá z knih je zaměřená na jiné téma, takže se určitě můžete na možnou výhru těšit!




Pravidla soutěže
  • soutěž probíhá od 12.6. do 23.6. 2017 
  • podmínkou není sledovat můj blog
  • vyhodnocení proběhne ihned po ukončení soutěže během víkendu
  • výběr výherců bude čistě náhodný 
  • 3 knihy = 3 výherci
  • podmínkou účasti v soutěži je vyplnění jednoduchého kvízu (viz. níže)




Pokud ti formulář nefunguje, zde je odkaz: https://goo.gl/forms/B1zx6DrufPp6a5l52

Žádné komentáře:

Děkuji za pár písmenek!

Používá technologii služby Blogger.