Drsný svět podle KINGa

17:07

Na Kinga jsem se opravdu těšila. Námět příběhu mne zaujal, proto mne možnost tuhle knihu zrecenzovat ihned nadchla. Titul na podobné téma jsem totiž už dlouho nečetla, o to víc jsem tedy byla nadšená a plná mnoha očekávání. Takže - jak si na tom King stojí?



Šokující, drsné, syrové i šílené! Enormně překvapující kniha s mnoha zvraty, které dodávají na spádu příběhu, jenž už od počátku slibuje napětí, vzrušení a šok. Vypráví nejen o té temnější stránce světa a lidech v něm žijících, ale také o pevně budovaném přátelství, loajalitě i lásce.

Doe, dívka, která doslova ztratila všechno. Svůj život. Svoji paměť. Sebe. Vyděšená a naprosto zmatená se ale rozhodla žít dál, vlastně spíš přežívat. Odhodlaná, odvážná a silná. Tyto slova se při čtení v mysli stále vynořovaly jako maják v mlze. Doe byla postava, se kterou soucítíte a prožíváte její útrapy a žasnete nad její schopností vypořádat se s nepříjemnými situacemi a naprosto neovladatelným směřováním jejího života. A naproti ní je King. Strašidelně nebezpečný muž. Stojí před jedinou otázkou - přinese jí zkázu, nebo spásu?

King, potetovaný pán podsvětí. Za svou tváří skrývá tolik stran, které se střídavě vynořují na povrch. Jenže on působí jako někdo, s kým si není radno začínat. Jako někdo, koho ve svém životě nechcete, protože vám nepřinese nic dobrého. Pro mnohé je King špatným člověkem. Čím víc se však odhaluje jeho minulost a pozitivní stránky jeho osobnosti, tím víc vás začne okouzlovat a přitahovat jeho zlomená, ale silná duše. A Doe se dostane ještě dál. Je pro něj synonymem věčnosti. 
BRANTLEY KING. Zuřivý, vášnivý a odhodlaný. Vyrůstal v nelítostném světě a vždy žil na hraně zákona. Dnes je umělecký tatér, ale také kariérní kriminálník a drsný alfa samec, který byl právě propuštěn z vězení.  
DOE. Naprostý protiklad. Její vlastní minulost je jí záhadou. Poté, co se probudí v popelnici celá potřísněná krví, není schopná vybavit si jedinou vzpomínku na to, kým je a odkud pochází.
Žádá kniha ve mne nezanechala tak rozporuplné pocity jako právě King. Od prvních stránek se ve mne mísily pocity nadšení, znechucení, zvědavosti i romantické pošimrání na duši. Zpočátku mi dělalo potíže vmísit se do světa, který je tak daleko vzdálený světlým a nevinným životům, ale postupně jsem pronikala dál a dál do samé podstaty příběhu, až jsem žila s jediným cílem - dočíst knihu. 

Téměř každý počin postav doprovází vulgarismy. Opravdu hodně. Není téměř žádná věta, ve které by nějaké sprosté slovo nebylo použito. Tohle mě dost odrazovalo a poměrně ztěžovalo čtení. Občas jsem měla dojem, jako by se autorka snažila za každou cenu udělat z postav ty špatné, žijící na okraji společnosti, tudíž od jemné a normální řeči byli pěkně vzdáleni. Působilo to občas fakt nepřirozeně a drásalo mi to oči. 

Přesto lze říct jediné, a to, že to byla opravdu jízda. S pády i vzlety. Krizemi i srdcervoucími situacemi. King je kniha plná násilí, krve, nezákonných aktivit, ale samozřejmě citů, ať už mluvíme o přátelských nebo romantických. Doslova vás dostane na kolena, protože ten konec je fakt pecka. Ty nečekané zvraty sledujete s otevřenou pusou. Šílíte, máte chuť si škubat vlasy a v duchu si zoufale říkáte - kdy budu mít, sakra, další díl?! 

King nepochybně potěší ty fanoušky, kterým nevadí o něco drsnější praktiky a milují, když je jejich postavám pěkně zatápěno pod nohama. Jemnějším náturám zvyklým na sladkou romantiku by mohl zhatit představy o svěží a čisté lásce (já určitě dostala dost na frak, jelikož jsem skrz na skrz prolezlá romantikou), ale přesto se nemohu ubránit tomu, abych Kinga škatulkovala. Přečtením tohoto mysli nebezpečnému a srdci blízkému příběhu určitě mnoho získáte, ale i ztratíte. 


Za poskytnutí knihy k recenzi děkuji e-shopu
Megaknihy.cz

A pokud i vy toužíte prozkoumat temnou duši Kinga, knihu můžete zakoupit zde

Žádné komentáře:

Děkuji za pár písmenek!

Používá technologii služby Blogger.