Srpnové ohlédnutí


A máme tu zase září. Depresivní, ve znamení školy a přicházejícího podzimu. Meteorologové slibují, že pořádný podzim je za dveřmi, tudíž se rovnou z posledních horkých letních teplot přesuneme mezi chladné a mlhavé dny. Než tak však stane, přináším vám shrnutí knih, které se ke mně v srpnu dostaly a přibyly do seznamu přečtených. Ačkoliv jsem se chtěla vyšplhat zpět na minimální desítku, stihla jsem pouze sedm knih. Psát, že doufám v zlepšení v průběhu září, je asi zbytečné, kvůli škole bude podstatně méně času než bylo o prázdninách...
•○•○•○•○•

Přečtené knihy

BLBÁ SÁZKA O FAJN KLUKA

První knihou, kterou jsem v srpnu četla, byla Blbá sázka o fajn kluka z pera Shany Norris. Příběhy ze středoškolského života amerických teenagerů mne vždycky hrozně bavily. Mají tak odlišný způsob bytí oproti nám, ačkoliv nabízí mnoho kladů i záporů, které mohou mít katastrofální důsledky. Nicméně Blbá sázka o fajn kluka je storkou milou a dokáže osvěžit nudné čtení. Sice nepatří mezi ty knihy, které si jednou přečtete a v tom okamžiku po dočtení pociťujete opětovnou touhu knihu znovu popadnout a přečíst ji znovu, ale neurazí ani doslova nenadchne...

hodnocení: 4/5


HRANICE NEVINNOSTI

Na Hranici nevinnosti od Abbi Glinesové jsem se nepopsatelně těšila. Po dlouhé době jsem narazila na knihu, která mne dokázala dostat každičkým milimetrem, každým slovem, každým písmenem, celou svou jedinečností a dokonalostí, jež sálala jako horká láva ze všech listů knihy. Ačkoliv mnozí usoudí, že se jedná o běžnou konfekci románků, ve kterých se sexy prachatý božský kluk zblázní do dívky, která pochází z úplné jiné sféry lidí a mnohdy si ani svou krásu neuvědomuje, je Hranice nevinnosti přesto návyková. Pokračování si musím přečíst, co nejdříve nebo snad zblázním!

hodnocení: 5/5 



KRÁLOVSTVÍ ZA BOTU

Lenka Lanczová mne snad nikdy nepřestane svými knihami bavit ani uchvacovat. Každá z jejích knih je svým příběhem a postavami odlišná, což je při počtu šedesáti vydaných knih naprosto úžasné! Ani u knížky Království za botu moje vychvalování do nebes nepřišlo nazmar. I když byl děj celkem předvídatelný, něco uvnitř mne pohánělo při čtení. Lenka určitě napsala spoustu jiných knih, které mne k sobě připoutaly natolik, že je musím číst stále dokola, ale ani Království za botu nepostrádá dávku zajímavosti, která jí dodává punc knihy, kterou si musíte přečíst, ovšem jako všechny knihy od Lenky L.

hodnocení: 4/5



ČÁROVÝ KÓD

K Čárovému kódu jsem se dostala náhodou a jsem za to ráda. Kdybych si ji vybrala podle vlastního uvážení, poněkud bych se zarazila nad svým smyslem pro zajímavé knihy a možná si řekla, že mi přeskočila. Neříkám, že je kniha špatná, to ne, však jí dávám celkem vysoké hodnocení, ale nepatří do škatulky "nutné přečíst". Člověk potřebuje hodně velké zamyšlení, aby celou knihu pochopil.
hodnocení: 4/5




KRÁLOVNINA ŠAVLE

Co se Královniny šavle týká, je to zásah vedle. A to hodně velký. Po většinu knihy jsem šokovaně přemýšlela, k čemu jsem se to, proboha, zase dostala. Vtip? Recese? Omyl? Ani náhodou! Hodně skutečná realita, která se dostala mezi žebříčky nejlepších knih. Já, jakožto pozorovatel na vedlejší koleji, nejsem seznámena s veškerou historickou tématikou Polsko, tudíž knihu nevnímám v smyslu, jako jiní čtenáři.


hodnocení: 3/5



ZAHRADA V MĚSÍČNÍM SVITU

Od Coriny Bomann jsem již četla knihu Motýlí ostrov, která se mi opravdu zalíbila, ačkoliv jsem se zpočátku obávala ji číst. Ani Zahrada v měsíčním svitu mne nezklamala. Od začátku jsem měla mlhavou představu, jaké propojení je mezi hlavní hrdinkou a ženami, které vlastnili housle, o nichž celá kniha pojednává, ale v příběhu se vyskytlo natolik zvratů, záhad a tajemství, že mne kniha úplně vcucla do sebe!

hodnocení: 5/5



ODVRÁCENÁ STRANA SLUNCE

Děj zasazený do druhé světové války pro mne nebyl nikdy přitažlivý, ba mne přímo odpuzoval. Vlastně netuším proč, ale poslední dobou jsem na této válce našla spoustu věcí, které mne zaujaly. Vůbec jsem nevěděla, co od knihy Odvrácená strana slunce očekávat, ale obálka mne chytla za srdíčko! Bylo zajímavé podívat se na problematiku z pohledů tří hrdinů, kde jste se mohli setkat s vraždami, mafií a pletichařením... Super kniha!


hodnocení: 5/5

Žádné komentáře:

Děkuji za pár písmenek!

Používá technologii služby Blogger.