Na slovíčko v Levandulové komnatě | Rozhovor s Blogerkou Klárkou


Vítám vás u dnešního rozhovoru s holčinou jménem Klára. Ochotně a suprově odpovídá na otázky. Popíjíme ovocný míchaný drink a skvěle se bavíme... Pojďte se podívat, jak rozhovor probíhá...!

 •○•○•○•○•


Na začátek se s ní trochu seznamte!

"Moje přezdívka je Blogerka Klárka. Miluju fitness, cvičení a zdravou stravu. Na druhou stranu miluji i sladké, které si jednou za čas dopřeju. Ráda se dívám na hvězdami posetou oblohu a na romantické, muzikálové či sci-fi filmy."

Najdete ji na blogu Fitness a zdraví.




1.       Líbí se ti tvoje jméno? Máš raději, když ti říkají celým jménem nebo zdrobnělinami?

Dřív jsem svoje jméno neměla ráda. Nesnášela jsem, když mě někdo oslovoval "Kláro". Přišlo mi to takové "tvrdé", nevím proč. Vzhledem k tomu, že na nové škole se mě nikdo neptal, jak mě má oslovovat a říkali mi mým jménem (což je pochopitelné), zvykla jsem si. Zdrobnělinami mi nikdo moc neříká, jen výjimečně třeba při přání k narozeninám.

2.       Co tě přivedlo k blogování? Přicházejí stále nové nápady na články, baví tě to?

Založila jsem si na facebooku fitness stránku a napadlo mě, že by bylo vhodné doplňovat ji i užitečnými naučnými články. A tak jsem si založila blog. Bloguju asi 5 měsíců a zatím mě to baví. Nikdy jsem u žádného koníčku nevydržela moc dlouho, ale blogování se pořád mění. Jednou přidám recept, jindy fotky, naučné články, rozhovory nebo nahlédnutí do mého soukromí. Pořád je o čem psát, takže nouzi o nápady zatím nemám.

3.       Který sport ve svém volném čase upřednostňuješ a nejčastěji provozuješ?

3-4 týdně chodím s mamčou běhat a potom většinou tak 10 minut posiluju např. břicho nebo něco málo na ruce. Když nejdu běhat, tak doma cvičím - vetšinou tak 40 minut. Břicho, nohy, zadeček nebo ruce posiluji podle youtube videí. A když mám náladu, nechce se mi zapínat notebook nebo prostě nechci cvičit podle někoho, cvičím si podle sebe.

4.     Chtěla by sis zahrát v muzikálu? A pokud bys mohla zvolit jeden z již existujících, který by to byl?

Já bych asi nechtěla hrát v muzikálu ani v jiném filmovém žánru. Nechtěla bych být herečkou, nějak mě to neláká. Učit se texty, několik hodin zkoušet, pak natáčet. Nemám ráda focení, natož natáčení, takže to by neklaplo. Ale kdybych měla zvolit jeden, určitě by to byla "Moderní Popelka - Byla jednou jedna píseň". Miluju ten film!

5.       Co tě nejvíce láká na romantických filmech?

Asi ten "pohádkový konec" a "pravá láska". Občas mám prostě chuť uvěřit tomu, že láska do konce života existuje. V reálném životě na tohle nevěřím. Podle mě s jedním člověkem celý život nevydržíte. Ale jsem holka, která se na romantické filmy dívá dost často - celkem paradox. Možná to je právě kvůli tomu, že během toho filmu na lásku na celý život na chvilku uvěřím a přenesu se tak do takového jiného světa. Jak ale film skončí, vrátím se zpět do reality. No a taky se mi samozřejmě líbí ti hezcí herci

úkol č. 1 – Představ si, že ležíš na louce pod hvězdami. Popiš tu chvíli, jaké souhvězdí jsi schopna najít, které vidíš, co ti hvězdy připomínají, co pro tebe znamenají… 

Miluju hvězdnou oblohu. Jen tak koukat nad sebe, nad ničím nepřemýšlet. Pak najednou přijdou myšlenky samy. Na minulost. Na to, co bylo a už nebude. Do očí se mi natlačí slzy. Uvědomím si to, zaplaším je a začnu si všechny myšlenky srovnávat. Když odejdu domů, mám čistou hlavu. Souhvězdí nepoznám, nezabývám se tím. Ale když se na hvězdy dívám, vybavím si chvíli, kdy jsem byla malá a nemohla jsem spát, děda mě v noci vzal a šli jsme před dům. Vysadil mě na zídku a koukali jsme spolu na hvězdy. Byl to ten nejkrásnější pohled na noční oblohu, který jsem zažila.

6.     Na svém blogu chceš lidem ukázat, co mohou udělat se svou postavou, pokud s ní nejsou spokojeni. Znamená to, že ty jsi sama se sebou spokojena?

Neznamená. Abych byla upřímná, se svou postavou se snažím, jak to říct, smířit. Učím se přijmout ji jako mou součást. A k tomu mi cvičení pomáhá. Tvaruju si ji tak, jak ji chci mít a snažím se vybudovat si trochu sebevědomí. Na blogu chci lidem ukázat, že to, co vidí v zrcadle není dané. Že to mohou změnit. Chce to jen vůli a víru. Každý to dokáže, jen musí chtít!

7.       Uvažovala jsi někdy o tom, že bys na blogu psala více o svém soukromí?

Ano. Začala jsem jednou za měsíc psát takový osobnější článek nazvaný "Události poslední doby". Mám v plánu nafotit i cviky, zveřejnit moji fotku "před" a "po", ale to ještě nějakou dobu potrvá. Už jen tím se stane blog trošku osobnější. Na druhou stranu to má být blog, který má poučit, ne který má informovat o mém soukromém životě.

8.     Viděla jsi někdy všechny filmy, v nichž účinkuje Selena Gomez? Existuje něco, co ti na ní přijde sympatické nebo naopak odpudivé?

Všechny filmy jsem určitě neviděla. Ale můj nejoblíbenější s ní se jmenuje "A zase jedna Popelka". Ano, zase Popelka, ale každá je svým způsobem jiná. Mám ji jako herečku ráda, je mi sympatická. Líbí se mi role, které hraje, v tom to spíš bude. Ale je strašně hezká a má krásnou postavu. Nic odpudivého bych na ní nenašla.

9.       Procházíš se ráda v dešti, nebo když padá sníh?

V dešti se moc často neprocházím. Ale pokud mám dobrou náladu a prší (mírný deštík nebo prudký liják), schválně zpomalím a cestu si užiju. Vždycky jednou za pár kroků kouknu nad sebe a začnu se usmívat. Když vím, že mě nikdo nevidí, kolikrát se až směju nebo skáču. Sníh v zimě miluju, stejně jako horko v létě. Sněhové vločky mi připadají kouzelné a romantické. Přestože na pravou lásku nevěřím, miluju romantiku. Ne, nejde to k sobě a já to vím. Jo, je to tím, že jsem Blíženec! Ti mají názory, sny a touhy, které k sobě prostě nejdou, odporují si. V tomhle nejsem výjimka.

      úkol č. 2 – Popiš svůj oblíbený film tak, aby čtenáři mohli hádat, o který film jde.

100% tento film znáte! Mám jich víc na stejné úrovni oblíbenosti, ale vybrala jsem tento.

Nemocná 17ti letá dívka pozná na jednom sezení chlapce. Spřátelí se. Svým způsobem je něco spojuje. Ona ho bere jako kamaráda, on k ní ale cítí víc. Splní jí její největší přání, podívají se do Amsterdamu. Vše nedopadne, jak si představovali, přesto si výlet užili. Stali se z nich víc než jen přátelé. Chvíli před odjezdem chlapec dívce oznámí, že se mu všude po těle opět objevily nádory. Když se vrátí domů, jeho stav se zhoršuje. Umírá. Pár dní před smrtí požádá svou přítelkyni a kamaráda, aby mu napsali smuteční řeč. Když chlapec leží v rakvi a ona se chystá řeč přečíst, probleskne jí cosi hlavou. Složí list papíru a začne mluvit. O tom, co ji napadne, o matematice. O tom, že mezi 0 a 1 je nekonečně mnoho čísel. Ale mezi 0 a 2 je jich ještě více. O tom, že některá nekonečna jsou větší než jiná... Po pohřbu ji dostihne na alkoholu závislý spisovatel, kvůli kterému Amsterdam s chlapcem navštívila. Podá jí list papíru. Ona ho ale zmačká a odhodí do auta. Kdysi tvrdila, že by od něj četla i nákupní seznam, ale z jejího idola se najednou v Amsterdamu stal chlap, kterého už nechtěla nikdy vidět. Vyhodí ho a jede si pročistit hlavu, poplakat. Po pár dnech jí kamarád řekne, že text na tom papíře nepsal spisovatel, ale chlapec, který mu poslal e-mail a chtěl, aby ho opravil a doručil dívce. Před jeho smrtí napsal dívce její smuteční řeč. Vyznal jí lásku, vypsal všechno co na ní miloval. A zakončil ji jejich heslem.... Dobře? Dobře...

Po zhlédnutí filmu jsem brečela. Film byl tak úžasně zpracovaný. Ale myslím, že to všichni víte!

11.   Jaké blogy jsou tvé oblíbené? Které nejčastěji navštěvuješ?

Moc blogy nečtu. Většinou projedu facebook a když mě zaujme nějaký článek, prostě si ho přečtu. Spíše sleduju youtube. Getthelouk, PetraLovelyHair apod.


12.   Napadlo tě někdy, že v budoucnu povedeš vlastní pohybový kroužek nebo založíš fitness studio?

Prozradím maličko ze soukromí. Jak dostuduju školu, na které jsem, chtěla bych studovat na fitness trenéra či výživového poradce. Svoje fitness centrum bych si možná založila, ale ještě jsem nad tím takhle neuvažovala. Každopádně ve fitku bych určitě chtěla pracovat.



 •○•○•○•○•

Dnešní rozhovor je s konečnou platností hotov. Jsem ráda za úžasné odpovědi, které jsem si s radostí přečetla. S Klárkou jsem ráda komunikovala a seznámila se s ní. Pokud se vám její odpovědi líbily, určitě se podívejte na její blog, najdete tam spoustu zajímavých článků! A jestliže máte také zájem o rozhovor, instrukce najdete zde... 


Mějte se a zase u dalšího rozhovoru!


Žádné komentáře:

Děkuji za pár písmenek!

Používá technologii služby Blogger.