Šumava, zelená se příroda


Ahoj! Dnešní článek je spíše o fotkách, než o textu. Posledních pár dní jsem strávila na Šumavě v lůně přírody. Ačkoliv většinu času propršelo, navštívila jsem spoustu památek a zajímavostí. Formou fotek vám chci ukázat všechna místa, která jsem viděla a zvěčnila na památných fotografiích. Snažila jsem se o trochu kvalitnější snímky, tudíž doufám, že se vám bude šumavská příroda z mého pohledu líbit. Ti z vás, co tam byli, určitě ví, o čem mluvím! 



První fotka zobrazuje zámek ve Vimperku. Abych pravdu řekla, dovnitř jsem vůbec nešla. Nějak ve mně nevzbuzovala touhu ho mrknout i zevnitř, protože téměř ze všech stran se rozpadal. Na této fotce je zachycen z té zachovalejší strany.

















Tato série fotek pochází z Boubínského pralese. Bylo zde nádherně. Příroda svítila samou zelení, po suchu jako v jiných oblastech nebylo ani památky. Super několika kilometrová vycházka.






Oblast zvaná Vydra. Nedostatek dešťů je tu znát. Místa, která jsou normálně pod vodou, můžete okukovat a chodit v nich. Ale jinak pěkné místo!




Část hradu Zvíkov ( hrozně se mi líbí popínavé rostliny, které obrůstají zdivo) a vodní nádrž Orlík.

A jedny nevkusné botky s ještě šílenějšími ponožkami na konec. Peace.

Žádné komentáře:

Děkuji za pár písmenek!

Používá technologii služby Blogger.