TAG: The Courtship Book

15:29

Když máme to vedro na chcípnutí a venku se dohromady nic dělat nedá, krom ráchání se ve vodě či pečení se na sluníčku (já osobně bych se dneska minimálně roztekla), tak jsem se rozhodla vyplnit další TAG, který se mi zalíbil na blogu Reading With Lucy.

•○•○•○•○•

1. fáze - Prvotní přitažlivost 
...knížku, kterou sis koupila kvůli krásné obálce...

Jednoznačně to byla kniha Losing it. Nemusela jsem dlouho přemýšlet, najednou sama vyskočila a hupla do odpovědi. Líbila se mi hned od prvního pohledu, kdy jsem ji viděla na internetu. Volala "kup si mě, kup si mě", nakonec sice skončila v mé knihovničce, ale nepřišla objednaná z rukou pošty, ale rovnou přibyla do nákupu v kamenném knihkupectví. Občas na ni při relaxování nebo nic nedělání koukám...

původní, česká a německá obálka

2. fáze - První dojem
...knížka, která tě dostala svou anotací...

U této odpovědi padlo na zmar více času. Vzpomínám si, že mne zaujalo mnoho knížek podle anotace, ale jediná, která mne právě napadá (a hlavně podle názvu fáze :D) je kniha První dojmy.
Víceméně jsem měla přečtených sotva pár řádku a ihned bylo jasné, že knihu budu muset přiřadit ke skupině "chci si přečíst"..


3. fáze - Sladké řeči
...knížka, která tě dostala díky stylu, kterým je psaná...

Áaa, tak to bude Zavržený. Tahle kniha mne dostala každičkým písmenem, co obsahuje. Čte se rychle, nezadrhává se, ani netrpíte při nelogických odstavcích. Všechna slova, věty - a super dialogy - jsou jako pohled pro krávu na zelenkavou trávu, kterou chce právě sežrat!


4. fáze - První rande
...první díl série, který tě přiměl pořídit si zbytek...

Byla to kniha Pád od Mayi Banks. Doma vlastním většinou poloviční série, po každé si dost nelogicky koupím jeden, občas dva díly, avšak sérii nedokoupím. Tahle série sice není úplně nejlepší, jakou jsem četla, ale téměř jediná, kterou mám kompletní. První díl byl celkem zajímavý, chytl mě, avšak nemohu říci, že bych po Pádu bláznila. Přece jen patří mezi tu hromadu "prasáren", co poslední dobou neustále vycházela. No, na oddech bohatě postačí...


5. fáze - Pozdní noční hovory
...knížka, která tě přiměla být vzhůru...

Hmm, ať přemýšlím, jak přemýšlím, nenapadá mne žádná vhodná kniha. Už je to dlouho, co jsem mermomocí musela zůstat vzhůru tak dlouho, abych mohla přečíst tolik, kolik bylo možné... Ouvej, už to mám! Kniha Sen o Somersetu: zpočátku mi pár momentů trvalo, než jsem se začetla, avšak později bylo odloučení od knihy dosti těžké, až srdcervoucí.
Pořád mám před očima tu krásnou obálku...


6. fáze - Vždycky v mé mysli
...knížka, o které jsi nemohla přestat přemýšlet

Nejspíš bych sem zařadila knihu Tajemství porodní báby. Zhruba šest seti stránková kniha v sobě skrývala silný příběh, který jen tak nevymizí. Ač hrdinové neměli cestu dlážděnou zlatem a museli se potýkat s problémy středověku, věřili v lepší časy. Skutečně záživná story s hloubkou...



7. fáze - Fyzické sblížení
...knížka, která tě zaujala tím, jaká je na omak...


Skrytá od Marianne Curleyové je ona vhodná kniha k této části. Modrý nápis se třpytkami je trošku hrubší, avšak krásně na světle probleskuje a některé části na obalu jsou prohloubené a na dotek příjemné. Je to jedna z mála knih, která není jen naplocho vyrobená, ale nápaditě provedená.


8. fáze - Setkání s rodiči
...knížka, kterou bys doporučila rodině a známým...

Málokdy dávám doporučení rodině, přece jen každý čteme jiný žánr. Nevyjímaje faktu, že krom mámy a mě nikdo ke čtení vztah nenašel. Nicméně, pokud bych chtěla nějakou knihu mermomocí podstrčit, tak nejspíše Motýlí ostrov. Příběh o pátrání po rodinném tajemství i minulosti...



9. fáze - Přemýšlení nad budoucností
...knížka nebo série, u které jsi si jistá že ji budeš číst ještě mnohokrát...

Kniha, kterou jednoznačně budu číst ještě milionkrát a nikdy mne neomrzí, se jmenuje Kapky rosy od úžasné autorky Lenky Lanczové. Je to takový ten pravý letní dívčí román s pěkným a záživným příběhem. Láska, léto, tajemno,...Přestože znám knihu téměř zpaměti, při každém "novočtení" hltám řádky jako poprvé.




10. fáze - Sdílej lásku
...koho do TAGu označuješ?...

Do TAGů zatím nikoho neoznačuji...

Žádné komentáře:

Děkuji za pár písmenek!

Používá technologii služby Blogger.