On My Wishlist (1)


Meme z dílny Book Chick City. Každou sobotu uveřejníte seznam knih, které si chcete koupit. Mohou to být knihy starší i nové, či v budoucnu vydané.

•○•○•○•○•

Pro tuto sobotu si volím:

Charlotte Lyne
KAINOVO DĚDICTVÍ

Od této autorky jsem již četla knihu Glencoe, jež mne zaujala, proto jsem zabrouzdala po netu a koukala, zda nemá další super "chuťovku." Hledání bylo úspěšné, přineslo mi Kainovo dědictví. Podle anotace mám pocit, že se jedná o velmi zajímavou a napínavou knihu. Nemluvě o krásných 440 stranách, do kterých se rozpíná.
Jamie McGuire
NÁDHERNÁ SVATBA

Jůů, zamilovala jsem se hned na první pohled! Krásňoučká, roztomiloučká obálka. Na konci Krásné katastrofy mne velmi rozladilo, že Jamie jejich svatbu odbyla, a ono ejhle, je napsána novela o všem, co svatbu předcházelo, jak probíhal onen obřad i svatební noc. Musím ji mít!

Jamie McGuire
PROZŘETELNOST

Prozřetelnost mi něčím připomíná knihu Zavržený. Nejen anotací, ale i pojmenováním hlavní hrdinky. Nina Greyová je téměř duplikát jména Nora Greyová. Tím nechci autorku osočit z kopčení, avšak existuje mezi nimi sotva miniaturní rozdíl.



S. J. Bolton
OBĚTINA

Deštivá, krásná Anglie, už jen tyhle tři slova stačí a vrním blahem jako kočka. Přidejme detektivní zápletku, a vida, máme tu zajímavý nápad. Doufám, že bude kniha suprová tak, jak vypadá!



Becca Fitzpatrick
ZAVRŽENÝ

Už je to nějaký ten čásek, co Zavržený vyšel. Avšak je to natolik super kniha, že ji musím mít v knihovně, přestože se v mém listu přečtených knih vyskytla již několikrát. Možná je nesmyslné kupovat si knihu, kterou jste četli, a ne jednou!, ale je to taková srdeční záležitost... Patch, no, to je kapitola na desítky stránek!

Monika Šurinová
Z DENÍKU OHNIVÉ DÉMONKY

Ou, začínám cítit teplo. Z obálky sálá horkost a žár, což je účel. Ačkoliv se jedná o českou tvorbu (nechci naznačovat, že naše končiny jsou k zahození, avšak nebudeme si nic namlouvat, Amerika a spol. jsou na jiném stupni), zdá se, že koukáme na příští nejlepší české fantasy! (Jiné si ani nevybavuji.) Ale ale, nesmím předbíhat událostem...

Rachel Harris
PŘÍBĚH DVOU STALETÍ

První díl Mé sladké šestnácté století mne uhranul svým terno vzhledem. A druhý není o nic horší. To ovšem není hlavní důvod, proč mám knihu v seznamu ke koupi, chtěla jsem vědět, jak bude pokračovat příběh Cat a jejích přátel z renesanční Florencie, navíc v případě, že bude vyprávět příběh Cassandra ze svého pohledu! 

Žádné komentáře:

Děkuji za pár písmenek!

Používá technologii služby Blogger.