Najděte svého Ochránce

19:04

Může se nebezpečná mise proměnit v něco víc? A co když se všechno zdá být jiné, než vám říká vaše přesvědčení? Napětí, nečekané okolnosti a city, které se náhle zrodí. To je Ochránce..


Na Ochránce jsem opravdu těšila. Kniha mne zaujala hned, jak vyšla a měla jsem v plánu si ji určitě přečíst. Podobná témata mám celkově v oblibě, proto bylo jasné, že se ke knize někdy dostat musím. Předchozí knihy autorky mne zrovna neoslnily (ale ani nezklamaly), takže jsem na jednu stranu nevěděla, co očekávat. A musím říci, že mne Ochránce mile překvapil. Napětí, láska a samotné postavy utvořily pěkný příběh, které se čte svižně, lehce a s celou dobu ve vás vzbuzuje mnohá očekávání, která jsem na konci ve skrze naplněna. 

Jelikož se jedná o erotický román, mezi hlavními postavami to hned od začátku jiskří. A to vás fakticky bude bavit celou knížku. Peprné, drzé, vtipné i vážné rozhovory jsou skvěle napsány a vy jen s úsměvem čekáte, co dalšího si na sebe ti dva vymyslí. 

Asi nikoho nepřekvapí, že Cami není novou situací nějak zvlášť nadšená. Roky žije pod nadvládou svého despotické a velmi majetného otce, který jí bytí zrovna neusnadňuje. Ačkoliv nevyužívá žádných výhod, které jí její původ nabízí, většina lidí ji považuje za rozmazlenou holku, která těží z otcových peněz a postavení. Ani Jake nemá jiné mínění, brzy však pozná, že za maskou bohaté krásky se skrývá jiná osobnost, která si prošla mnoha obtížemi. Pro Cami je tahle situace nepříjemná, Jake ji zase bere jako povinnost, která k jeho práci patří. Co z toho asi může vzejít?

Cami se snaží tomuhle sexy bodyguardovi utíkat při každé příležitosti. Navzájem si hrají na nervy, ale ani jeden nedokáže popírat tu přitažlivost, která se mezi nimi jako žhavý plamen zrodí a zuřivě hrozí, že je naprosto pohltí. Cami i Jake mají minulost, která jim nedá spát, ale ačkoliv to zprvu netuší, jen oni dva si mohou navzájem pomoci potlačit tyhle temné démony.

Autorka využívá osobitý a svižný styl vyprávění. Ačkoliv se našlo pár pasáží, které by autorka klidně mohla omezit, celkově se jedná o povedený titul. Atmosféra, vztah mezi hrdiny, zábavné i žhavé situace vytvoří skvělou napínavou knihu. 




Za recenzní výtisk děkuji nakladatelství Grada - Cosmopolis.

Knížku si zakoupíte zde.



Žádné komentáře:

Děkuji za pár písmenek!

Používá technologii služby Blogger.