Na slovíčko v Levandulové komnatě | Rozhovor s blogerkou Ellou


Přeji pěkné odpoledne! Dnes jsem do Levandulové komnaty na pár slovíček pozvala blogerku Ellu. Nechci tu zbytečně vykecávat a zahlcovat vás nepodstatnými informacemi, proto se ihned vrhněme na rozhovor!

•○•○•○•○•
Ella se na začátek představuje:

"Jmenuji se Eliška, ale na blogu se představuji pod Ella. Je mi 16 a mé zájmy jsou fotbal, knížky, cestování a koukáni na seriály - ovšem i blog patří mezi mé koníčky."

Její blog najdete zde.


1. Jak dlouhou životnost má tvůj blog, a proč ses ho rozhodla založit?
Blog mám přes rok ( 31.3.2014 ). Blog jsem si založila z nudy, když jsem byla nemocná dlouhou dobu a nevěděla co dělat. Nejdřív jsem si myslela, že až budu zdravá tak mě to přestane bavit, ale opak byl asi pravdou a už se mě to drží dlouhou dobu.

2. Pomáhal ti někdo při zakládání blogu?
Nepomáhal, všechno ohledně toho si dělám sama a když tak občas mi bratránek udělá nějaký design.

úkol č. 1 - Popiš, jaké byly tvoje začátky tvého blogování 
Krušné asi jako u každého blogera. Dlouhou dobu jsem neměla žádnou odezvu ( komentáře ), a tak jsem si po pár měsících říkala, že to asi nebyl dobrý nápad. Ale pak se najednou spustila taková větší spoušť komentářů a zase jsem pokračovala. Ale když už se dostanete za 5 000 + návštěv na blogu tak je to jen lepší a lepší.


3. Měla jsi od počátku jasno v tom, o čem tvůj blog bude? 
To jsem neměla. Dlouhou dobu od založení blogu jsem psala o kosmetice, protože to dělali všichni, tak jsem si myslela, že se dřív uchytnu, ale o tomhle tématu jsem neměla nejmenší ponětí a tak jsem po chvíli skončila a překombinovala celý blog ke svému.

4. Které články tě baví psát nejvíce?
Rozhodně co se týče sportu a životního stylu. Je to takový větší kus mě a hrozně se v tom vyžívám, když to píšu. A taky když mě to chytne, tak mě baví psát různé tipy, už jak se to týče školy, cestování, anebo toho životního stylu. Ještě bych teda dodala, že cestování je také kus mě, takže se ráda podělím o fotky z mých cest.

5. Fotbal? Jak ses k tomuto koníčku dostala? 
Byla to hodně dlouhá cesta. Jako malá jsem ráda hrála fotbal s bráchou či taťkou, tak mě dali do přípravky, kde jsem ale vydržela pár měsíců a skončila, kvůli tomu, že to pro mě bylo prostě těžké. Pak jsem vystřídala ještě závodní lyžování, tenis, florbal a nakonec jsem se v roce 2011 rozhodla, že zas půjdu k fotbalu. Hodně mě v tom podporoval a i podporuje taťka s bráchou a za to jsem ráda a nehodlám nějak s tím skončit. :)

6. Sbíráš pohledy či jiné památné fotky/ obrázky ze zahraničí? 
Dřív, když jsem začala nějak tak víc cestovat ( přibližně v mých 12 letech ), tak jsem si domů vozila samé pohledy, které mám i do teď. Ale teď jak už jsem "vyrostla", tak si to jenom fotím, občas přivezu domů pohled babičkám a taťkovi, ale nijak už to tak moc neřeším.

7. Navštívila bys někdy místa, jako jsou Bahamy, Filipíny či jiné ostrovy? 
Rozhodně ano! Ty Bahamy mě hrozně přitahují a už se o jejich navštívení snažím přemluvit rodiče dobrý rok, ale zatím se mi moc nedaří. :D Pár ostrovů jsem už navštívila jako třeba Malorku nebo Ibizu. Tyhle dvě se mi nejvíce líbily, ale chtěla bych toho navštívit ještě moc.

úkol č.2 - Zúčastnila by ses putováním pralesem? Popiš, co by sis sebou vzala, do kterého pralesa by jsi jela, s kým, kdy, ..
Ano! Miluji dobrodružství a tohle je přímo stvořené pro mě. Hrozně ráda bych chtěla navštívit jeden v Japonsku. Sice je to jenom les, ale to nevadí, ne? :D Je to les sebevrahů (Aokigahara). Vím, zní to hrozně, ale takový ten zvědavý pocit mě tam prostě táhne. Vzala bych s sebou nejlepší kamarádku a nejlepšího kamaráda. A jelikož tam kompasy nefungují, tak bych si vzala jenom nějaké jídlo, pití a hodně potřebné věci a vyrazila bych!

8. Co máš na sobě ráda, a co bys naopak změnila? 
Hodně lidí říká, že se nedokážou pochválit a já jsem na tom stejně, ale jedna věc která se mi na sobě líbí je moje postava. A možná i na půl moje povaha. Věcí, kterých se mi nelíbí, bych mohla vyjmenovat moc! Ale začnu tím, co na sobě opravdu nesnáším je moje pleť.

9. Jaká je tvoje nejoblíbenější kniha? Proč? 
V poslední době jsem moc knih nečetla, ale i tak si vyberu. Hodně na mě zapůsobily knihy od Johna Greena a to Hledání Aljašky. Hrozně mě to chytlo a celou knížku jsem měla během pár hodin přečtených. A potom ještě knížka If I Stay. Opět mě chytla a měla jsem ji rychle přečtenou..

10. Máš nějaké domácí zvířátko? 
Ano, mám. Máme doma čtyřměsíční štěnátko. Před ním jsem měla ještě křečky, morče, želvu a kočky. A pokud se domácí zvířátko berou i koně tak máme i je. :D

11. Jak jsi prožila léto? Odehrávalo se to podle tvého očekávání? 
Léto jsem prožila úplně nejlépe, jak jsem mohla! A to i přes to, že nějaké plány nevyšli tak to bylo fajn. Spoustu času jsem trávila s nejlepším kamarádem a jeho kamarády, bráchou, nejlepší kamarádkou či rodinou. Opět jsem procestovala kus Ameriky ( víceméně jsem byla jenom v Dallasu a ve Filadelfii), kus České republiky (Karlovy Vary, Kadaň a Praha). Prostě to byly nejlepší prázdniny zatím.

•○•○•○•○•

A máme za sebou další rozhovor! Elle děkuji za super odpovědi, které se mi opravdu líbily! Tak zase příště u dalšího povídání v Levandulové komnatě...!

Žádné komentáře:

Děkuji za pár písmenek!

Používá technologii služby Blogger.