101 faktů o Phaidře - 1.část

17:17
Zdravím všechny do pošmourného dne. Venku se nám pomalu začínají prohánět podzimní živly, které přináší otravnou zimu, jež mi prostupuje prsty na rukou, div mi neupadávají, až má člověk pocit, že potřebuje přídatné topení na vozíčku. Ne, nejsem rosnička ani meteoroložka, jen konstatuji, jak to venku vypadá. 

Dnešní článek bude trochu netradiční, hlavně v tom smyslu, že se bude týkat mě. Uvědomila jsem si, že moje osoba není známá a moc informací o mně také není v oběhu. Stále nejsem schopna doplnit část v  menu Blogerka, ačkoliv není tak těžké o sobě pár vět vyplodit. Zkrátka lehce a jednoduše: jsem trošičku líná zabývat se sama sebou, raději budu produktivní v jiné oblasti, více zajímavější a záživnější. Pokud vás stále zajímá, co jsem za individuum, směle pokračujte ve čtení!



1. Právě čtete o 18-ti leté holce, která dělá zítra závěrečky v autoškole a má z toho dosti smíšené pocity. Hrůza.  Nejradši bych sehnala nápoj mládí a navždycky zůstala sedmnáctkou (ten věk se mi hrozně líbí).

2. Moje blogová přezdívka je Phaidra, proto název 101 faktů o Phaidře. Má souvislost hlavně s řeckou mytologií.

3. Nesnáším svoje jméno, protože je opravu hrozné. Už jistý čas tuším, že se podepsalo na mém tělesném stavu! Víte, jaký je význam mého jména Pavla? Malá, skromná, nepatrná! No, prosím! Mála - to já jsem!

4. Navazuji na fakt č. 3: měřím něco kolem 160 cm, a jak říká můj bratr, jsem hobbit. Opravdu nechápu, proč přijde všem vtipné, že zatímco já mám metr šedesát, ostatní minimálně o deset cm víc! Taková diskriminace... 

5. Jsem slepá jak krtek. Bez brýlí bych nemohla vylézt před dům, jinak bych v mžiku ležela pod autem. Těch pět dioptrií na každém oku (no druhé má krapet víc, ale které, to je záhada) udělá své. Všechno vidím  rozmazaně, jak kdybych byla permanentně nadraná. Bohužel rodinné dědictví, samozřejmě myslím tu slepotu.

6. Moje vlasy se nemohou rozhodnout, jaký odstín mají od přírody. Hnědé jsou stále, pokud je ovšem nemám zrovna přebarvené, ale vždycky je to více hnědých barev! Občas připomínám kaleidoskop!

7.  Když už mluvím o vlasech, mám je rovné, jenže konečky jsou neposedné a pořád se kroutí. Kdyby konečky! Občas mám celou hlavu jak po zásahu elektrickým proudem! Hádám, že je to částečný gen po mámě, ta má vlnité vlasy od přírody.

8. Ještě jedna poznámka k mému roští na hlavě. Vážně, ale vážně nesnáším, když ke mně někdo přijde a začne mi cuchat vlasy. Tak například můj bratr, strejda či jeden šílenec, který z toho mám snad orgasmus. Člověk se s tím tak deptá, a pak přijde jeden chytrolín a veškerou práci zničí!
9. Tenhle fakt by bylo možná vhodné vynechat, ale protože mi tuto nemilou skutečnosti všichni předhazují, nemohu se nezmínit. Víte, jak spoustu ženských není spokojeno s velikostí svého hrudníku? Jo, to já taky, ale v opačném případě. Zatímco ony mají depku z toho, že jsou jako plochodráždníci, já mám velké přebytky! Moje rada zní: buďte rády! Kdo se s tím má tahat, natož běhat! Au. Navíc mám pocit, že dělají čím dál menší podprsenky...

10.  Téměř nikdy nevycházím z domu, aniž bych neměla na levé ruce minimálně jednu gumičku. Za poslední dva roky, jsem zjistila, že potřebuji gumičku ve chvíli, kdy ji zrovna nemám při sobě, tudíž od  té doby zdobí mé zápěstí. A to doslova. Některé jsou natolik pevné, že mi na ruce zanechaly pár kruhových obtisků...

11. Podobný problém jako s gumičkami mám i s pinetkami. Skoro každé ráno si jednu dvě přidělám na tričko u výstřihu. Sem tam mi na hlavě létá neposedný vlásek či mi leze do očí, takže stačí šáhnout po pinetce a mám o starost méně.

12. Občas přijde chvilka, kdy se zničeho nic zaseknu a nemůžu se vymáčknout. Mám na jazyku spoustu vět, ale v té rychlosti, ve které je chci ze sebe vyplodit, se všechno porouchá a dál ani slovíčko. Nevědomky začnu luskat prsty, dokud zásek nepřejde. 

•○•○•○•○•

Na začátek jsem vybrala prvních dvanáct informací o mé osobě. Nejspíš by bylo celkem nudné a časově náročné hned zpočátku napsat všech 101 faktů, tudíž jsem se rozhodla napsat první tucet... Těžko říci, zda vás něco zaujalo, ale každopádně se brzy můžete těšit na další fakta!

Žádné komentáře:

Děkuji za pár písmenek!

Používá technologii služby Blogger.