Psychologický thriller Nenechám tě odejít

18:30

Minulost stále dřímá a čeká na odhalení, přestože si můžete myslet, že je všechno za vámi. Nenechám tě odejít je thriller, který ukáže, že realita je mnohem horší.

Lindsey se před lety provdala za milého a úžasného muže. Jenže to si jen myslela, Andrew totiž skrýval svou druhou tvář, kterou Lindsey odhalila příliš pozdě. Společně s malou dcerkou Sophie od násilnického manžela utekla, aby začaly nový život. Roky plynuly, Lindsey se dařilo a vedla celkem normální život. Andrew se dostal do vězení a ona si myslela, že je všechno za ní. Jenže Andrewa po 11 letech propustí a jí se začnou dít velmi zvláštní a podezřelé věci... 

Jestliže bych měla zhodnotit téma, nejedná se o nic originálního, ale spíš profláknutého. Knih s domácím násilím, případně stalkingem, kolem najdeme spoustu. Avšak každý autor si s tím pohraje dle svého, čímž vzniká zajímavá směsice. A tady jsem dostala docela poutavý námět. 

Přestože se místy zdálo, že se děj dosti vleče a neděje se nic, co by se vychýlilo z předem určené cestičky, přišel v jistý moment zvrat, který trošinku zamotal s vaším smýšlením. Nicméně ve spojitosti s dobře vykreslenými charaktery postav se příběh hezky četl a byl napínavý. Autor si s postavami pohrává a originálně jim vdechuje životnost. Hlavně díky střídaní pohledů ze strany Lindsey a Sophie se situace dala chápat mnohem obšírněji.

Ve několika částech se mezi stránkami odehrává zajímavý a napínavý příběh. Máte možnost sledovat události z minulosti, kdy Lindsey ještě žila s manželem, ale také samozřejmě současnost. Často jsem nevěděla, co si myslet, nebo co očekávat, což pravděpodobně bylo autorovým záměrem. A i když se  dal následný zvrat vcelku předvídat, ničemu to neubralo na výsledném dojmu.

Asi nemohu říci, že bych byla z knihy úplně nadšená. Byla zajímavá, místy mi nedala spát, ale svým způsobem jsem měla pořád pocit, že jsem již něco podobného zažila. Oceňuji ale přístup, se kterým k příběhu autor přistupoval a dával mu dávku uvěřitelnosti. Vyvolal ve mně spoustu smíšených pocitů, které se ve mně svářela. Hru s psychologií ovládá totiž velmi dobře.

Za recenzní výtisk tímto děkuji týmu
 Megaknihy.cz.
Knihu zakoupíte zde.






Žádné komentáře:

Děkuji za pár písmenek!

Používá technologii služby Blogger.