Říjnové ohlédnutí

Ani se nestačím pořádně nadechnout a je tu další měsíc. Přijde mi to jako včera, kdy jsem psala Zářijové ohlédnutí... Tak trochu začínám pociťovat podzimní depresi -  nic nestíhám, deptá mne škola, kde se hrne učení v jedné velké vlně... Fujky. Se čtením to také není nějak horké. Můj konečný říjnový součet čítá šest knih (jak ostudné - chci zpátky na svou desítku!). Vážně nemám ponětí, jak budu stíhat příští rok, v maturitním ročníku...

•○•○•○•○•

Přečtené knihy

BOŽSKÝ BASTARD

Božského bastarda jsem četla již v období, kdy se objevil na trhnu jako novinka. Nicméně jsem na něj narazila při bloumání mezi regály v knihovně a najednou dostala velkou chuť se knize podívat na zoubek podruhé. I když se děj zaobírá jedním zásadním tématem (haha), prasárničkami, jak bych řekla, našla jsem v ní to, co jsem očekávala a doufala v to...

hodnocení: 5/5


SEDM DOPISŮ Z PAŘÍŽE

Samantha Vérantová dokázala stvořit poutavý, dojemný a zároveň naplňující román, který dokázal vnést roztomilé šimrání u srdce do rutinních dnů a podzimní nostalgie. Romantická obálka správně nabuzuje mysl k nadpozemským představám o lásce, úžasné Paříži a snech, které se zdají být zanechány kdesi na vedlejších kolejích, ale přitom čekají jen na správný okamžik, čas, kdy dojde k jejich naplnění... 

hodnocení: 4/5 


ZAPOMENOUT NA LÁSKU

Nejsem velký příznivce e-booků, ale knize Zapomenout na lásku jsem při čtení v počítači přišla celkem na chuť. Ačkoliv jsem místy chtěla přepsat pár chvil, kdy se hlavní hrdinka jevila jako ubrečená citlivka, nelituji zabraného času. Během čtení se veškeré výhrady a připomínky dostávaly k bodu mrazu a já si užívala příběh ze Západu. Ten a konec? Ach ne, rychle další díl!

hodnocení: 4/5


MUŽI, KTEŘÍ MĚ ZKAZILI

Dostávám se ke knize, která ve mne zanechala dosti protichůdné pocity, v nichž se stále nemohu vyznat, roztřídit je do určených škatulek. Muži, kteří mě zkazili - o těch Klára Staňková vypráví. Jejím životem prošla řádka chlapíků, ale jen málokdo se stal dlouhodobým přítelem naší bohyně Kláry. Pomalu jsem si začala pěstovat averze na její povznesené řečičky, jaká je neodolatelná krasavice a kdesi cosi. No, ale na druhou stranu mi nevadilo sem tam mrknout do "úchvatného" světa chtěných žen... Když už nic jiného, alespoň jsem se pobavila hloupostí Klářiných názorů....


hodnocení: 3/5 


ZNAMENÍ BLÍŽENCŮ

Žasnu, skáču nadšením, srdce mi buší bolestí a silnými emocemi, rty mne bolí od neustálého smíchu - nevím, jak jinak popsat své pocity! Lenka Lanczová je bezesporu ta nejúžasnější a nejlepší spisovatelka  všech dob! Ač tento fakt omílám stále dokola, nemohu si pomoci. Na Lenčiných knihách jsem si vypěstovala velkou závislost... Znamení Blíženců si mne získalo snad každým písmenem. S hlavní hrdinkou Evou jsem soucítila a byla jí neviditelnou kamarádkou po celou dobu čtení. Panebože, jestli si co nejdříve nepřečtu pokračování, asi se půjdu utopit do Vltavy...

hodnocení: 5/5


DIVOKÝ LEKNÍN


Divoký leknín - úžasně slovně kombinovaný a krásný název. Ač mi doma na poličce kniha ležela pěkně dlouhou dobu, moc šancí jsem jí nedávala, nakonec předčila má předešlá očekávání. Určitě bych našla pár výhrad, na které se nedá jen tak zapomenout, přesto jsem byla s knihou spokojená. Divoký leknín se neodehrával ve stejné linii jako jiné knihy, které čtu, ale svou originálností a dějem mne dokázala upoutat...

hodnocení: 4/5 

Žádné komentáře:

Děkuji za pár písmenek!

Používá technologii služby Blogger.