Posuď knihu podle obalu (4)

10:52
Nedělní meme, které pořádá Syki z Knižního doupěte. Cílem je vybrat si obálku a dopsat k ní anotaci a názor.
•○•○•○•○•

Co s láskou
Nicholas Sparks


Dawson Cole se už v dětství rozhodl, že nepůjde ve stopách svých předků – zločinců a kriminálníků, a v sedmnácti letech proto utekl z domova. Útočiště našel u ovdovělého podivína a automechanika Tucka Hostetlera. Rodina Amandy Collierové naopak patří v městečku Oriental k městské honoraci a na svou dceru klade jen ty nejvyšší nároky. Ona má však své představy o životě a nic nedbá toho, že chlapec, do kterého se zamiluje, je z opovrhované rodiny. Nepřízeň i nešťastná nehoda však mladé lásce nepřejí…
Když Tuck Hostetler umírá, jeho posledním přáním je, aby se Amanda a Dawson sešli na pohřbu – po pětadvaceti letech. Společné vzpomínky na chvíli vzbuzují zdání, že snad existuje nekonečná láska, jenomže život je o poznání komplikovanější a někdy je nutné vzdát se toho nejcennějšího, co máme.

Názor
Knihu jsem objevila, až po filmu. Jednoho dne jsem shlédla trailer a od té doby mne k příběhu cosi táhlo. Film byl opravdu úžasný, a ten konec mne drásal... Nicméně jsme tu kvůli obálce! Protože jsem se do filmu krapet zbláznila, obálka se mi samozřejmě hrozně líbí. Postavy z obou časových linií s nádechem romantiky a velké lásky dodávají knize zajímavost, ba přímo uhrančivou přitažlivost. Nevím, jak to vidí jiní, ale filmová obálka  se mi líbí více, než předešlá, která nese i původní název To nejlepší z nás...

Žádné komentáře:

Děkuji za pár písmenek!

Používá technologii služby Blogger.