Na slovíčko v Levandulové komnatě | Rozhovor s blogerkou Barunkou


Přeji pěkné odpoledne! Dnes jsem do Levandulové komnaty na pár slovíček pozvala blogerku Barunku. Pokojem se line vůně Barunčiny kávy a slabší aroma mého čaje. Sympatická blogerka odpovídá na mé otázky a atmosféra v pokoji je více než příjemná!

•○•○•○•○•

"Šestnáctiletá Barunka, jež má ráda knížky - jak jejich čtení, tak i psaní -, hru na klavír a kytaru, hudbu, své přátele a rodinu. Před nedávnem se rozhodla  být vegetariánkou. Ráda zpívá a kreslí, ale jak sama říká, nemusí to znamenat, že by jí to šlo. My ale určitě budeme věřit, že se jí v tom daří!"

Na její blog se můžete podívat tady.

·         Chtěla bys někdy v budoucnu vydat vlastní knihu? Nebo se ti již vydat podařila?
Knihu bych určitě vydat chtěla. Psaní mě opravdu nesmírně baví. Jednu knihu už jsem dokonce dopsala a v podstatě i vydala. Ale pouze elektronicky a je ke stažení zdarma, samozřejmě, protože se nebojím přiznat, že je to opravdu hrůzostrašná prvotina. Ale co bych chtěla, když jsem ji dopsala ve 14-ti letech.

 ·         Dokážeš si představit, že bys napsala příběh, kde jsi hlavní postava ty?
Každá hlavní postava je tak trochu já, i když to zní divně. Hlavní postava je mi vždy v něčem podobná.

úkol č. 1 -  Popiš, jaká bys byla, kdybys byla knižní hrdinka.
Určitě bych byla ta, která se vrhá do všeho a bez rozmyslu. Stála bych na straně dobra a chránila vše živé i neživé a skončilo by to románkem s někým nadpřirozeným. Jinak by to snad ani nemohlo být.

·         Kolik knih běžně za rok přečteš? Jsi s tím spokojená?
Kolem 60-ti až 70-ti. Jsem s tím docela spokojená, ale byla bych radši, kdyby jich bylo více. Ale co se dá dělat. Není na to tolik času jako dříve, bohužel.

·        Shledáváš na povinné četbě nějaký přínos? Věnuješ se jí pouze z nutnosti nebo tě klasika baví číst? 
Určitě je přínosná a to nejen k vědomostem a odmaturování, je ovšem nutné podotknout, že některá díla jsou opravdu docela nudná, alespoň pro mne. Klasika mě baví, ale je to kniha od knihy.

·         Kolik povídek jsi již napsala? Kterou považuješ za nejlepší?
Krom jedné knížky a pár opravdu krátkých povídek jsem vlastně ještě žádnou nenapsala. Všechny jsou totiž rozepsané a některé dokonce zatím píši jen v hlavě. Těch, které budou opravdu delší a nakonec z toho možná budou spíše novely, mám asi 8. Určitě si nemůžu vybrat pouze jednu. Mám je všechny moc ráda a jsem zvědavá, jak to s nimi nakonec bude. Bylo by to, jako kdyby si měl rodič vybrat, které z pěti dětí má nejraději.

·         Napadá tě pět slov, která tě dokonale vystihují?
Bláznivá, čtenářka, holka, vegetariánka a učitelka.

·         Proč ses rozhodla být vegetariánkou?
Protože mi začalo být vážně líto zvířat a vždycky jsem si představila třeba pejska nebo kočičku a tak. Asi to zní divně, ale vlastně ze stejných důvodů, jako Lisa Simpsonová. Úplně identické. Nakonec se mi z masa začalo dělat zle a tak jsem ho přestala jíst. Chvíli jsem se snažila jíst alespoň ryby, ale ani to nebylo na dlouho. Vyřadila jsem maso a jiné produkty ze zvířete, kvůli kterým muselo zemřít, ze svého jídelníčku.

·         Jak dlouho hraješ na klavír?
Na klavír hraji již druhým rokem, ačkoli mi trvalo, než jsem se ke správnému hudebnímu nástroji dostala.

·         Našla bys odvahu přihlásit se do Superstar?
Určitě ne. Vím jistě, že nejdál, kam bych se dostala, by byla Hvězdná pěchota.

úkol č. 2 – Představ si, že jsi slavná zpěvačka, jak by se tvůj život odehrával?
Myslím, že jako teď, jen bych měla méně volného času a mohla bych si dovolit přispívat na charity a kupovat si třeba více oblečení a tak. Určitě bych si pořídila velkou knihovnu a kupovala do ní každý měsíc alespoň deset knih a také minimálně další dva pejsky a hada. Vždycky jsem ho chtěla.


·      Jaké místo, které jsi navštívila, ti přišlo nejkrásnější? Vrátila by ses tam, pokud bys měla tu možnost? 
 Určitě Řecko a jeho ostrovy. Naprostá nádhera. Pokud bych měla možnost, tak ano, ačkoli bych byla raději, kdyby se nejdříve vyhrabali ze všech problémů. Dluhy, imigranti...

·          Zúčastňuješ se často blogových projektů?
Takových těch klasických, co se týkají čtení knih, těch ano. Tohohle typu je tento projekt můj první a byl velice zajímavý. Děkuji za tu možnost!


•○•○•○•○•

I já bych Barunce chtěla poděkovat za super rozhovor! Pěkně se mi s tebou spolupracovalo! 
Těším se na další posezení v Levandulové komnatě! 
Pokud máte i vy zájem o rozhovor, mrkněte sem

Žádné komentáře:

Děkuji za pár písmenek!

Používá technologii služby Blogger.