Rozhovor s mou maličkostí!

Přeji pěknou temnou noc všem, co stále bdí a nechystají se ke spánku. Pokud jste jako já, dříve jak po půlnoci do pelechu nezalezete. Ne, že bych nemohla v klidu usnout či měla jiné problémy, ale z různých důvodů je pro mne den krátký, tudíž dobu spánku oddaluji nejvíce, co to jde. Během roku chodím spát poměrně brzy, kvůli škole především, nicméně, sem tam se najde den, kdy přetahuji časovou hranici. Ale dost se spánkem a ponocováním!



•○•○•○•○•
Ačkoliv nebloguji natolik dlouho, abych se mohla pyšnit různými úspěchy, chci vám dát tip na jeden článeček, na němž mám svůj podíl. Nedávno se mi podařilo přijít do kontaktu s jednou milou dívčinou, která hledala blogerky do série rozhovorů. Vyměnilo se mezi našimi emaily několik přátelských zpráviček, dohodli jsme se rychle bez potíží a konečný rozhovor byl na světě! Jsem ráda, že jsem se mohla do něčeho podobného zapojit a zkusila zase něco nového, než psaní článku pouze ze své iniciativy!  Komunikovat s ostatními blogery je záživné a zajímavé! Děkuji Simoně za milou spolupráci!



Žádné komentáře:

Děkuji za pár písmenek!

Používá technologii služby Blogger.