Nebe a svět pod ním

Tý jo! Před pár minutami jsem spatřila svou rodnou vesnici přímo z nebe! Nějaká dobrá duše sehnala vrtulník, i s pilotem, samozřejmě, a za nějaký ten příplatek jste se mohli proletět! Však se seběhla notná část vesnice, aby si takovou senzaci nenechala ujít! Něco na způsob sleziny v čele s Kelišovou ze Slunce seno... Při každém nabírání dalších cestujících odletělo pár kšiltovek mezi houští a někteří dědulové museli držet balanc, jinak by skončili jako ty kšiltovky.
Do vrtulníku jsem nastoupila společně s matičkou a mámou od kamaráda. Připoutat, nasadit sluchátka, nadechnout - a vzlétáme! Vrtulník se malinko zakýval a najednou začal postupně nabírat výšku. Ačkoliv mi nedělá dobře, když se dostanu výše, než je zdrávo, necítila jsem nic. Žádný svíravý pocit, ani chuť zvracet. Byla  jsem okouzlená nevšedním pohledem na kraj, v němž žiju skoro osmnáct let, ale nikdy mi nepřipadal natolik poutavý jako v tu chvíli. Nejlepší moment nastal, když se vrtulník vychýlil z roviny na stranu a já zahlédla i tu část přírody, která byla pode mnou! Pokud budete mít tu možnost proletět se vrtulníkem, určitě ji využijte! Super zážitek!









Žádné komentáře:

Děkuji za pár písmenek!

Používá technologii služby Blogger.