Připravte se, Tyran je tady!

13:59


První díl King ve mne vzbudil rozporuplné pocity. Líbil se mi, ale na druhou stranu jsem z něj byla nejistá. Nedávno vyšel očekáváný druhý díl s názvem Tyran, který sliboval mnohem víc, než co nám nabídl King. Stálo to čekání za to? Musím říci, že očekávání byla v podstatě naplněna a kniha poskytla něco, co prvnímu dílu chybělo.


King zůstal dosti otevřený a předkládal nemálo otázek, kam další dění bude směřovat. To byl jeden z důvodů, proč jsem po možnosti přečíst si Tyrana sáhla. Zajímalo mne, jak se bude příběh Kinga a Doe vyvíjet dál. Abych se znovu dostala do děje, přečetla jsem si Kinga znovu a navázala Tyranem. Osobně po čase zapomínám, co všechno se v knize odehrálo, proto série, pokud možno, čtu hned v návaznosti na sebe. Což je kámen úrazu, jelikož často díly vycházejí s dlouhými časovými rozestupy.


V prvním díle jsem měla dost problém s úpravou textu a celkovým vzhledem vnitřku knihy. U Tyrana jsem byla mile překvapena, protože byl v tomto ohledu o tolik lepší, což dopomohlo i k plynulejšímu čtení samotného textu.


Co spojuje oba díly, jsou četné vulgarismy. Ve většině případech mi nevadí, děj to okořeňuje, a především to vystihuje samotné postavy. Nicméně po chvilce se jich člověku může přejídat, proto by mi nevadilo trochu ubrat. Ale ke knize to patří, takže to vlastně nemůžu až tak hanit. Bez vulgarismů by asi měla trochu jinou atmosféru a nevystihovalo by to tak samotnou podstatu knihy.


Tyran je mnohem temnější a děsivější, obsahuje více drsnějších situací a je plný překvapení, která vás mnohdy šokují. Často si myslíte, že víte, kam bude děj směřovat. Pak ale přijde nečekaný zvrat a vy se jen vezete na dráze osudu, který si s vámi (a především postavami) zahrává.

Erotické knihy čtu poměrně často, proto mi takový typ knih nevadí, a dokonce je sama vyhledávám. Tyran patří mezi ty, které si chcete přečíst, máte nějaká očekávání, která jsou na konci naplněna. Ačkoliv bych Tyrana nezařadila mezi knihy, ke kterým bych se chtěla častěji vracet, poskytl mi jedinečný zážitek a momenty plné napětí a akce. Má své osobité kouzlo, které ve vás vyvolá neznámé pocity. Budete hned chtít vědět, jak se bude děj vyvíjet, ale na druhou stranu budete konec oddalovat.


Často jsem četla, že se čtenářům nelíbí obálka. Já musím naopak říci, že jsem spokojená a skvěle doplňuje Kinga (ten je, co se týče obálky, jednička). Podobná obálka k takovým typům knih patří, takže já říkám ano.


Za poskytnutí recenzního výtisku děkuji e-shopu

,
kde můžete knihu i zakoupit. 

 



Anotace:

King

Ještě zuřivější. Ještě vášnivější. A ještě odhodlanější.


Poté, co ho senátor zradil, se snaží za každou cenu získat Doe zpátky. Nejprve se však musí vypořádat s Elim, drogovým dealerem, který se mu mstí za vraždu Isaaca. I kdyby mu plán vyšel, bude ho Doe stále chtít? I poté, co se ji pokusil vyměnit za svou dceru a Doe objevila svou totožnost?


Doe byla násilně odvedena ke své rodině, ve které se ale vůbec necítí jako doma. Postupně se však rozpomíná na svoji minulost. Na svůj vztah s otcem. Na svého syna. Na Nikki. Jak je možné, že ji znala ještě dřív, než ztratila paměť? A kdo je ten tajemný Tyran, před kterým ji Nikki varovala?

 

Žádné komentáře:

Děkuji za pár písmenek!

Používá technologii služby Blogger.