Můj skotský hrdina | KNIHODOJMY



Historické romance od Suzanne Enoch čtu už roky. Pravda, že tituly vycházející v posledních letech už mě tolik nebaví a zápletky jsou leckdy na jedno brdo, nicméně tuhle sérii ze Skotska jsem si nemohla nechat ujít. ❤️

Skotsko. Takhle divoká a překrásná země je přímo stvořená pro romantické příběhy. A proto taky vyhledávám každou příležitost si nějakou knihu z tohoto prostředí přečíst. Můj skotský hrdina v sobě právě kloubí onu nespoutanost a syrovost, což skvěle podtrhne atmosféru příběhu.

Hrady, vřesoviště, pohanské svátky, chlapi v kiltech (beze srandy, fakt je to sexy 😂) a legendy - tahle knížka má všechno, co naprosto miluju. I když není nijak převratná, zapůsobí svým zvláštním kouzlem. Graeme s Marjorií mě bavili od začátku, jejich slovní přestřelky působily svěže, nenásilně, a celkově oceňuji, jak si každý stál za svým. Graeme se snažil jako vůdce chránit svůj klan a Marjorie, ač byla unesena, se nenechala jen tak zastrašit.

Možná bych jen nepohrdla nějakým zajímavějším a propracovanějším koncem. Působil docela uspěchaně.


4/5 ⭐






Žádné komentáře:

Děkuji za pár písmenek!

Používá technologii služby Blogger.