Levandulka aneb změny na blogu


Související obrázek

Zdravím všechny do krásného slunečného dne! Poslední dny mne nutily přemýšlet nad fungováním blogu, jelikož v posledních dvou letech vycházely články jen spoře. Nějak jsem ztratila chuť a elán, hlavně přišla maturita a první rok na vysoké škole. Teď se ale pomalu snažím navrátit blog tam, kde jsem ho zanechala svému osudu. Psaní mne baví, proto jsem litovala toho, že jsem Levandulové komnatě odepřela možnost rozvíjet se dál. Konečně ale nalézám nový popud k jejímu znovuzrození. Ráda bych tedy shrnula několik bodů, které se nových změn týkají.

NOVÝ NÁZEV

Když jsem před lety vymýšlela pojmenování blogu, byl to boj. Nic se mi nelíbilo, všechno znělo pitomě a hlavně jsem nechtěla anglický název. Češtinu miluji, proto ji také druhým rokem studuji, proto jsem nechtěla stavět blog anglicismech. Název blogu je něco, co se s vámi potáhne celou dobu, něco, co vás prezentuje... Za ty tři a půl roku fungování blogu jsem si na Levandulovou komnatu zvykla. Ale abych se přiznala, nikdy jsem nebyla úplně spokojená. Pořád tady bylo něco, co se mi na tom nezdálo. Takže jsem konečně dospěla k jednomu závěru. Zkrátím/poupravím znění. Z LEVANDULOVÉ KOMNATY tak tedy vzniká LEVANDULKA. Stručný, milý a roztomilý název (aspoň podle mě :D). Docela mne unavovalo všude vypisovat dvojslovný název, který pro mě pomalu ztrácel hodnotu. V nejbližší době se změní i samotný odkaz webu, tomu se hodlám věnovat primárně. Takže doufám, že Levandulce se bude dařit stejně jako jejímu dvojčeti. 

ROZŠÍŘENÍ ZAMĚŘENÍ

Blog začal jako knižní, na tom se nic nemění a knihy zůstanou dál prvotním zdrojem článků. Nicméně dlouho toužím publikovat i jiné články - ať ze svého života, všestranné tipy, nebo zaměřené na kosmetiku. Tímto bych tedy chtěla říci, že postupně začnou přibývat různé zajímavosti. Podařilo se mi také navázat několik zajímavých spoluprací, tudíž bych vám ráda chtěla poodhalovat více ze svého života.

FACEBOOK A INSTAGRAM

Tyto dvě sociální sítě jsou nedílnou součástí mé osobnosti. Především Instagram, který ale není knižní, nýbrž můj osobní. I když knihy tam určitě taky najdete. Proto bych ho chtěla více propojit s obsahem blogu. V dolní části Levandulky ho ovšem můžete najít, nicméně doposud byl spíše takovou "designovou" vymožeností. Pokud by měl někdo zájem, přikládám přímý odkaz ZDE. Nikdy jsem moc nehrála na sladěný feed a 100% dokonalé a zajímavé fotky. Co život přinesl, to jsem postnula. V poslední době se mu snažím dát jakýsi řád, ale cesta je dlouhá. A ještě bych ráda věnovala pár slov k facebookové fanpage. Tu oživuji stejně jako blog, přidávám tam informace a fotky, které jinde nebudou.


Doufám, že vy, co můj blog navštěvujete pravidelně, zůstanete i nadále mými čtenáři. Levandulka není úplně známá (ať už s předchozím i novým názvem), takže budu ráda, když ji třebas doporučíte svým známým. A na co se ještě můžete těšit? Levandulka se tak nejmenuje pro ni za nic, jelikož levandule je mou nejoblíbenější rostlinkou. A to znamená jediné: spousta kreativních článků!



Žádné komentáře:

Děkuji za pár písmenek!

Používá technologii služby Blogger.