Únorové ohlédnutí



Zajímalo by mne, zda-li někdy přemůžu lenost, uspořádám si čas, o němž si myslím, že ho nemám, přitom ho mám spoustu, jen s ním špatně disponuji, a konečně sepíši veškeré shrnutí za minulý měsíc hned začátkem dalšího. Únor však není zdaleka tak opožděný, mnohdy se měsíčním shrnutím kouknu na zoubek téměř v době dalšího možného spisování. Děs, běs, a velká krize. A žvanit o popelu - to mi taky jde...

Tak trošku si říkám, že jsem byla snad na jiné planetě během února. Na mé konto přibylo dosti podprůměrné číslo nově přečtených knih (o proti jiným dobám). A to jsem měla snad nejvíce času, pokud výhledově zhodnotím příští necelý půl rok. V podstatě tři týdny nic nedělání,  velký podíl na tom měly jarní prázdniny, vždyť už týden před nimi se ve škole spíše pochrupovalo, než učilo, no a po nich se ubíhající dny podobaly spíše pochodu mrtvých. Kde je teda chyba, což? 

Achich ouvej. Na druhou stranu mohu být spokojena. Přečetla jsem úžasnou Svůdnou trilogii, zcvokla se do hlavního hrdiny Kaidana, div jsem ho násilím nevyrvala z knížky, a tím pádem se dostala do super nálady. Hned bych si dala opáčko! To však bude muset počkat, teď je na plánu  bod číslo dvě, a to seznam knih!

Přečtené knihy

SVŮDNÉ ZLO

Kaidan. Kaidan. Kaidan.  Nemůžu se ubránit pocitu, že jsem jak nějaká puberťačka, která se zbláznila do namachrovaného vymaštěnce. Stačilo pár rozhovorů mezi Annou a Kaidanem a bylo jasné, že mě od knížky nikdo neodtrhne ani párem volů. Kai samozřejmě není žádný namachrovaný vymaštěnec, nýbrž sexy nadpřirozený bad boy. Tím samozřejmě nemíním naznačit, že mé veškeré sympatie ke knize plynuly ze zájmu k hlavnímu mužskému hrdinovi. Kniha je bezesporu  úžasná, výborně napsaná, s dějem a zápletkou tak dokonalou, že člověk málem uvěřil v existenci světa všech těch andělských výplodů!

hodnocení: 5/5



SVŮDNÉ NEBEZPEČÍ

Jéjej. Kaidan se odstavil na druhou kolej a pořádně se zatvrdil. (Infarkt, musí se vrátit na scénu!!)  Poměrná část knihy se spíše věnuje Anně a jejímu poletování po světě (ano, doslova poletování, v letadle strávila podstatnou část života, aby získávala na svoji stranu další svého druhu...
Druhý díl mi na srdce nehrál tolik jako ten první, miluju to prvotní oťukávání a zjišťování,  proč, co, a jak se děje.  Určitě jsem byla zasažena nějakým kouzlem jako u Svůdného zla, ale bylo mi líto, že se konečně něco pořádného nesemlelo mezi Kaiem a Annou.

hodnocení: 4/5


SVŮDNÉ ZÚČTOVÁNÍ

Velké zúčtování mezi nefily a Knížaty se blíží. Vztah Kaidana a Anny se nečekaně přesune úplně jiným směrem, dosti překvapujícím, a konečně upevní to, co bylo dlouho očekávané. Za podpory ostatních nefilů a především věrných přátel se podaří vyřešit boje vedené po staletí. Zazvonil zvonec a pohádky je konec,
Poslední díl jsem četla jedním dechem, ačkoliv člověk docela dobře mohl očekávat, jak kniha skončí, ten zážitek byl přesto silný a hluboký.

hodnocení: 5/5


DOTKNI SE TEMNOTY

Jestli jsem někdy četla naprostou slátaninu, tak je to Dotkni se temnoty. A přitom tak slibný námět a obálka! Hrdinka lítá od ničeho k ničemu, během pár hodin stihne prožít tolik život ohrožujících situací, že by nic podobného nestihl během jediného dne provést ani upír starý dva tisíce let. Do toho pár vtělení do jiných těl, dlouhé popisy, z nichž si nakonec stejně nic nepamatujete a do toho lehce nastíněný romantický vztah s vybledlým upírem, bratrem neméně známého Vlada. Po celou dobu čtení jsem se stále opanovala, dávala knize šanci, nicméně zbytečně. Za mě, bohužel, palec dolů, což mne celkem mrzí...

hodnocení: 2/5


NEJTEMNĚJŠÍ ČÁST LESA

Začátek knihy ve mne probouzel zvláštní pocity. Měla jsem takový zvláštní nepopsatelný pocit, který se však brzy přeměnil v nadšení a zaujetí. Nakonec mi bylo líto, že kniha končí! Záhady Hazelina života byla dosti překvapujícím faktorem, opravdu jsem čekala jiné vyústění. Avšak nebyla jsem zklamána, nýbrž potěšená a nadšená!

hodnocení: 4/5

KAPKY ROSY

A jsme zase u toho. Stále a stále dokola Lenka Lanczová a její knihy, má závislost, vzduch k dýchání, předměty k přežití v tomhle světě, který mne pomalu, ale jistě přivádí k šílenství a zoufalství. Kapky rosy jsou jistým opěrným bodem, který mi dodává sílu a energii. V okamžiku, kdy nevím, jak dál, stačí sáhnout po tomto pokladu a hned se cítím mnohonásobně lépe. Matěj a Karolína - vysněná dvojice, letní atmosféra, zřícenina hradu, no prostě ráj na zemi pro nevyléčitelné romantiky.

hodnocení: 5/5




2 komentáře:

  1. Super článek! :)
    Svůdnou trilogii mám doma, takže si mě na ni nalákala úplně na maximum :-D :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky! :3 Božínku, to jsem ráda, s nadšením budu propagovat Svůdnou trilogii až do nebes, kam ovšem patří... :D Určitě se na ni vrhni všemi deseti! :) :3

      Vymazat

Děkuji za pár písmenek!

Používá technologii služby Blogger.