Knihkupecké radovánky - září


Září nepřineslo jen nechtěný začátek školy a zrod podzimu, ale i menší knižní nakupování. Už dlouho jsem nevzala žádné knihkupectví elitním útokem, což však poslední týdny změnily, proto bylo nasnadě (a hlavně příležitost) rozšířit řady svých miláčků. To, že mám poličky a knihovnu přecpanou, je jedna věc, a věc druhá, že závislosti se člověk těžko zbavuje.  Ono to nakupováníčko úzce souviselo s narozeninami, které se v půlce září přehouply o další číslo.Osmnáct je zlomový věk, a dosti finančně výhodný. Penízky od příbuzných létaly a následně pokračovaly do pokladen obchodů (ale v omezeném množství - musím šetřit, šetřit...). Sic jsem pořídia 4 knihy (a to v krásných slevách, co bijí do očí), jsem velice spokojena. Hurá, a směle do prohlížení!

•○•○•○•○•


Čistá krev
První zakoupenou knihou je Čistá krev od Nancy Gideon. Docela dlouho na tuto knihu různě po internetu či v knihkupectvích narážím, ale nikdy jsem jí nevěnovala pozornost. Vlastně ani nevím proč. Co do rozměrů je poměrně malá, vazba je měkká a ohebná. Sic mám raději pevné knížky, které se tolik neničí, občas uvítám i změnu v "tvárnosti" knížky. Čistou krev jsem zatím nestihla přečíst (takových knížek mám doma povícero), tak snad nebude na poličce ležet bez využití dlouho, péči a zájem si určitě zaslouží...


Léto na Korsice
Českým knihám se v posledních časech zrovna moc nevěnuji. Nicméně Léto na Korsice působilo svěže a trochu vtipně, co se té estetické stránky týče. Abych tedy pravdu řekla, na první pohled celkem fajn knížka, ale ten samotný děj mě trochu odrazoval, respektive hlavní hrdinka a především její kamarádka trochu nabourávaly mou nervovou soustavu... Těch pár drobných, které jsem za knihu vyplajzla, nelituji. Za plnou cenu bych ji však nevzala. Na druhou stranu nechci, aby moje žblechtání knihu pouze odsuzovalo, to ne, po slohové linii nemám, co vytýkat, ale chci tím říci, že kniha je vhodná pouze pro nenáročné čtení, kdy nemáte příliš  velká očekávání...


Pošeptej po větru
Buch-buch. Buch-buch. Titul Pošeptej po větru je mou srdcovou záležitostí, ještě teď dokáže rozbouřit veškeré emoce, které ze mne nestačil do poslední kapky vysát. Když jsem tuto knihu zahlédla (asi za 150 Kč), moje ruka po ní automaticky vystřelila. Drahoušku, pojď k mamince. Možná s tou úchylkou na "lanczovky" musím něco udělat, ale nemohu si prostě pomoci. Člověk by očekával, že v osmnácti už nebude nenapravitelným snílkem a romantikem, ale opak je pravdou. Každá další a další kniha od Lenky Lanczové mne posouvá dál k hranici romantických i životních představ. Ačkoliv není kniha Pošeptej po větru v pravém významu pouze jen romantickým příběhem, zaměřuje se i trochu na psychologické téma, dokázala mne naprosto pohltit. Nejlepší kauf za celé září!



Seznam tajných přání
A máme tu poslední úlovek z knihkupectví KOSMAS. Seznam tajných přání aneb jak splnit všechna svá dětská přání... V tomto případě jsem se rozhodovala o koupi podle názvu a vlastně i obsahu. Kniha vypadala celkem netradičně. Ačkoliv nemám ráda, když čtu o ženských, které už překročily třicítku (hlavně proto, že je to pro mě celkem vzdálená doba), odhodlala jsem se na ni vrhnou. No což, už je ta nadšenost z nákupu za to stála!


 •○•○•○•○•

Čtyři knihy a kolik radosti mi přinesly. Až k neuvěření. Dvě z nich mám již přečtené, a pokud ke mně bude čas přívětivý, vrhnu se i na zbylé dvě. Prozatím mne zaměstnává trojdesítka z knihovny, jak já to stihnu, vážně netuším, takže musím zatočit s tímto počtem a co nejvíce ho snížit. Aby měly knihovnice radost... Fotky jsou poněkud méně kvalitnější, rychlo focení se moc nevyplácí, ale chtěla jsem podat menší report i s obrázky...




Žádné komentáře:

Děkuji za pár písmenek!

Používá technologii služby Blogger.