Na slovíčko v Levandulové komnatě | Rozhovor s blogerkou Deni


Ahojky. A jedeme dál! Zpracovala jsem další rozhovor, a to s radostí! Blogerka Deni pěkně a zajímavě odpovídá, její odpovědi jsem zaznamenala s nadšením. Jen pokračujte dál! 

•○•○•○•○•

Deni pro začátek o sobě prozradila pár věcí:
Jmenuji se Deni Hartmannová, je mi 16 let. Chodím na gymnázium a volný čas nejraději trávím blogováním, sportem nebo čtením knížek.

A samozřejmě její blog, který najdete zde!


1.         Bylo tvým cílem jít na gymnázium?
Bylo, i když ne odjakživa. Ještě v prvním pololetí osmé třídy jsem prohlašovala, že na gympl nikdy nepůjdu. O půl roku později jsem všechno nějak přehodnotila a od té doby jsem se tam chtěla dostat.

2.         Co považuješ na blogu za svůj největší úspěch?
Je těžké na tohle odpovědět. Svůj největší úspěch vybrat asi nedokážu. Mezi ty největší ale řadím určitě překročení hranice 200 tisíc zhlédnutí blogu, možnost psát pro krasna.cz a kamoska.cz nebo různé nabídky na spolupráce. Za tohle všechno jsem neskutečně vděčná.

3.         Přispíváš svými články na jiné weby?
Ano, už jsem zmínila krasna.cz a kamoska.cz. Mimo to ještě zelania.sk.

4.         Zúčastnila ses někdy sportovní soutěže?
Pokud se počítají ty školní, tak ano. Skákala jsem výšku a běhala. Za poslední čtvrt roku se mi ale zhoršily problémy s kolenem, kvůli čemuž jsem se vším úplně přestala, bohužel.

5.         Jaká kniha tě zaujala jak obálkou, tak i obsahem? Proč?
Bude to znít strašně mainstream, ale Hvězdy nám nepřály, opravdu. Obálka (ta originální, ne podle filmu) se mi vždycky strašně líbila a obsah knihy ještě víc. Málokdy ve mě kniha zanechá tak moc a málokdy u knihy brečím.

6.         Existuje seriál, na nějž bys mohla koukat stále dokola?
Přátelé, rozhodně! Koukám na ně několik let a  většinu dílů znám nazpaměť. Pak taky Charmed (Čarodějky), koneckonců podle toho seriálu je taky nazvaný můj blog a původně byl o něm.

úkol č.2 – Sestav seznam seriálů, které máš nejraději a ke každému napiš krátký názor.

Předem říkám, že seriály nejsou nijak seřazeny podle oblíbenosti. Našlo by se jich daleko víc, protože sledováním seriálů jsem posedlá, ale to bychom tady byli hodně dlouho, tak jsem vybrala ty “nej”.

Přátelé - skvělé odreagování, úžasný humor a moje srdcovka už několik let
Chirurgové - na tenhle seriál jsem začala koukat těsně před letními prázdninami a úplně jsem si jej zamilovala, baví mě jak všechny ty případy v nemocnici, tak děj mimo ni a hrozně se těším na další díly
Čarodějky - seriál, který miluju odmalička a vždycky jsem si přála, aby neskončil a vymýšlela k těmu další a další pokračování, něco mi na něm zkrátka učarovalo
Pretty Little Liars - přiznávám, že tohle mě během poslední série trochu bavit přestalo a koukám už teď jenom ze zvědavosti, jak to dopadne a proto, že by mi bylo líto po těch letech přestat, dřívější série jsem ale zbožňovala

7.         Jaký styl oblečení preferuješ?
Pohodlný, haha. Není nad džíny, triko a tenisky. Občas mám ale chuť i na něco elegantnějšího, záleží na mojí náladě a příležitosti.

8.         Cestovala jsi někdy do Itálie? Která místa či památky jsi již viděla nebo bys chtěla navštívit?
V Itálii jsem bohužel nikdy nebyla, ale určitě bych se tam chtěla podívat a s velkou pravděpodobností se mi to splní už příští školní rok. Ráda bych navštívila taková ta nejznámější místa a památky, jako například Řím (tam třeba Fontánu di Trevi).

úkol č. 1 – Stojíš u Fontány di Trevi, jaké máš pocity, co děláš?

To si umím jen těžko představit. Nejdříve budu určitě chvíli jen tak stát a kochat se tím pohledem, protože mě právě Fontana di Trevi zaujala už jen z fotek. Nejspíš budu ohromená a první věcí, kterou udělám, bude, že začnu fotit.

9.         Která část Londýna tě nejvíce zaujala? A pokud by to bylo možné, vrátila by ses tam?
Do Londýna bych se vrátila strašně ráda, opravdu doufám, že jsem tam nebyla loni naposled. To, jak mi učaroval, bylo hodně způsobeno tím, že jsem od něj neočekávala tolik, jako třeba od Paříže, a je jasné, že když člověk neočekává, je velká šance, že je pak příjemně překvapen. Strašně se mi líbily londýnské parky a jejich atmosféra. Lidé tam jen tak seděli, relaxovali, četli… bylo opravdu fajn vidět v tak rušném městě místa, kde je klid. Samozřejmě musím zmínit také centrum a klasiky jako London Eye, Trafalgar Square nebo Piccadilly Circus.

10.     Máš ráda horkou čokoládu?
Mám, ale nesmí být moc sladká. Paradoxně mi z ní bývá v 90% případů špatně, ale stejně se jí nedokážu vzdát.

11.     Ovládáš cizí jazyky? Kolik jazyků bys ráda uměla?
Nemůžu říct, že nějaký cizí jazyk ovládám, protože vždycky je co zlepšovat. Devět let se učím anglicky, čtyři roky německy a rok francouzsky. Jinak mě jazyky vždycky strašně bavily a kdykoliv mám možnost učit se další, jdu do toho. Kolik bych jich ráda uměla, to nevím, ale hodně, aspoň základy.

•○•○•○•○•

Deni je příjemná a milá, tudíž se mi s ní dobře komunikovalo. Děkuji za poskytnutí odpovědí, které jsou suprové. Doufám, že se i vám se rozhovor líbil. Tak zase příště!

Žádné komentáře:

Děkuji za pár písmenek!

Používá technologii služby Blogger.