Unboxing #2

17:41

Před pár minutami mi máma přinesla poněkud objemnější obálku s neznámým obsahem. Byla jsem krapet zmatená a překvapená, protože mi pošta normálně nechodí, natož v tak těžké obálce. Podle znaku na obálce jsem poznala, že je to něco od Nivey. Ouha, zvláštní, co by mi od ní asi chodilo, že? 



Vždycky mi přišlo vtipné, když bylo u mého jména napsáno paní. Uff, do té mám snad ještě daleko.


A hopla! Záhada je rozluštěna. Před několika týdny jsem náhodou vyplnila formulář, díky kterému jste mohli získat vzorek sprchového gelu zdarma. Sice se do vybraného počtu lidí mělo vejít 1500 žadatelů, přesto mne nenapadlo, že mezi ně přibudu i já. Možná není ani o co stát, z toho pidi balení velké množství nevytlačíte, ale pro ten pocit, že jste něco získali, je to žůžové! A ten katalog navíc mne potěšil nejvíce! 

Žádné komentáře:

Děkuji za pár písmenek!

Používá technologii služby Blogger.