Unboxing #1

17:56

Nemohu tomu dosud uvěřit, ale včera mi přišel první recenzní výtisk! Vybrala jsem si knihu Hranice nevinnosti od Abbi Glines. Knihu jsem si chtěla již dlouho přečíst a přání se splnilo. Jakmile dočtu titul Blbá sázka o fajn kluka, ihned se na nového miláčka vrhnu! Doufám, že splní očekávání! Včera se mi podařilo být půlku dne v Brně, tudíž jsem si balíčku dosyta užila až večer a na denním světle pokochala až kolem dnešního poledne, protože si ráno zabrala autoškola. Hrůza. Pojďme se tedy podívat na rozbalování...

Konečně k nám domů přišel balíček s mým jménem! Málokdy si něco objednávám, proto jsem byla nadšená.

Balíček je otevřený, menší náhled dovnitř. Knížka je pěkně zašouplá a čeká, až ji vytáhnu! Hup na ni!

A tady je samotná knížka! Trochu nekvalitní barvy, ale co, obsahu těžko uškodí nějaké ledabylé foto...


Vážně nedokáži vyjádřit tu radost, když jsem knihu viděla poprvé. Obálka je krásná, až mi oči přecházejí a děj zní víc než slibně. Musí splnit očekávání, i kdyby měli přiletět mimozemšťani a zotročit naši planetu! Znáte také knihu Hranice nevinnosti? Pokud ne, teď máte tu možnost se s ní seznámit!

Žádné komentáře:

Děkuji za pár písmenek!

Používá technologii služby Blogger.