Na slovíčko v Levandulové komnatě | Rozhovor s blogerkou Nikol


Ahoj! Vítám vás u historicky prvního rozhovoru s blogery! Jsem ráda, že se vyplněných dotazníku sešlo celkem hojné množství, což mi dosti udělalo radost. Pokud bude mít někdo zájem přidat se k sérii rozhovorů, instrukce najde zde. Teď se pojďme vrhnout na sympatickou dívčinu Nikol!

•○•○•○•○•

Dnešní pondělní ráno si v Levandulové komnatě nad šálkem čaje popovídáme s blogerkou Nikol. Podívejme se, jak se statečně popere s otázkami i zadanými úkoly! 









Na začátek o sobě prozradila pár informací:

"Jmenuji se Nikola, ale všichni mi říkají Nikol. Mezi mé zájmy patří čtení a psaní blogu. Od září se budu učit hrát na kytaru, snad mi to půjde... Můj blog nemá konkrétní zaměření, myslím že každý si najde své."





1. Jak často čteš? Stává se ti, že na čtení nemáš čas?
Vzhledem k tomu, jaký knihomol jsem, tak čtu opravdu často. Stane se, že nemám čas, ale na pár stránek si čas najdu :)

2. Jak dlouho píšeš svůj blog? Bylo vymýšlení názvu obtížné?
Dnes, 23.8 jsou to tři týdny. Jsem začátečním, ale snažím se ze všech sil.

3. Spolupracovala jsi už někdy s blogery? Baví tě s nimi komunikovat a navzájem si poskytovat rady a tipy?
Ano, baví. S blogery spolupracuji na druhém blogu, který mám společně s kamarádem. (mujcreativelifenaruby.blog.cz)

4. Píšeš, že se budeš učit hrát na kytaru, umíš hrát i na jiný hudební nástroj?
Hrála jsem pár let na flétnu, spíš tak pro zábavu, ne nijak profesionálně. :)

5. Četla jsi knihu Hvězdy nám nepřály? Co se ti na ní líbí nebo naopak nelíbí?
Ano, četla. Osobně mám knížky od J. Greena v oblibě, takže jí asi nemám moc co vytknout.

6. Umíš dobře anglicky? Chtěla bys žít v anglicky mluvící zemi?
Netroufám si říct, že bych "uměla" anglicky, ale domluvím se celkem bez problému. Na anglickém táboře jsem si s britskou vedoucí povídala skoro pořád a bez problému. V anglicky mluvící zemi bych žila ráda, ale jenom na pár měsíců. Přece jenom domov je domov. :)

úkol č. 1 – Popiš, jak by sis představovala svůj život v Americe.
Kdybych měla nějaký čas žít v Americe, asi by to bylo kvůli studiu. Bydlela bych někde na koleji, nejlépe blízko centra města. Po škole bych se chodila dívat na památky a potom bych se učila. Večer bych si došla na nákup, abych "neumřela hlady". :D Když bych měla volno, jezdila bych se dívat i do okolních měst a obdivovala bych zdejší atmosféru. Ale na druhou stranu bych se těšila domů za rodinou.

7. Kdo zadal podnět k založení blogu? Byl to tvůj nápad?
Ano,byl to můj nápad. Ze začátku jsem si nebyla moc jistá, ale potom jsem si řekla, že za zkoušku nic nedám.

8. Sleduješ youtuberku Zoellu? Jaký názor máš na knihu Girl online?
Ano,sleduji Zoellu a na její knihu mám kladný názor, sice jsem předvídala, co se stane, ale vzhledem k tomu, jaký jsem knihomol, je dost těžké vymyslet něco, co bych nečekala.

9. Existuje nějaké místo, které ti přináší tvůrčí vnuknutí?
Asi můj pokoj, nedávno jsem ho celý předělávala a během toho jsem vymyslela spoustu článků.

10. Patří mezi tvé oblíbené knihy nějaká ze žánru young adult?
Úplně oblíbená není, ale líbila se mi knížka "kočičí gen"

11. Kdybys mohla, změnila bys svět? Co bys pro to udělala?
Nejspíš bych lidem zakázala spoustu věcí. Už jenom, když někdo kouří a nedopalek zahodí u lesa, který pak začne hořet... A takovéhle věci se dějí pořád!

úkol č.2 – Sestav seznam věcí, které tě na naší zemi štvou.
Jee, tak to bysme tu byli asi dlouho, ale pár příkladů uvedu.
1) Dnešní děti a to hlavně jejich rodiče. Nepřipadá mi v pořádku pětileté dítě s iPhonem, které na ulici křičí, že jeho nový iPhone je moc starý a že chce ihned nový. Když já byla malá, dejme tomu v první třídě, nosila jsem si do školy album se samolepama a vyměňovali jsme si samolepky. Dnešní prvňáci se dohadují, kdo má lepší telefon, nebo kdo má větší skore ve hře Pou.
2)Jsou to holky, které si v jedenácti letech myslí, že poznaly lásku, a když je jejich přítel opustí, tak se chtějí podřezat.
3)Lidi,kteří lžou... Neznám nic horšího, ještě když mi někdo něco tvrdí a já vím, že lže.. grrr...
4) Knížky s "otevřeným" koncem, které nemají pokračování.
5) A za páté, děti v Africe umírají bez jídla mezitím, co my ho máme až dost a ještě ho vyhazujeme. Proč?


•○•○•○•○•


Čajík máme vypitý a otázky jsou také vyčerpány, tudíž zbývá jedině zavřít dveře do Levandulové komnaty a rozloučit se... Uvidíme se při dalším dýchánku mezi měkkými poduškami! 
Pokud se vám rozhovor líbil, nezapomeňte se podívat na blog Nikol!


Žádné komentáře:

Děkuji za pár písmenek!

Používá technologii služby Blogger.