,

50 věcí, které chci stihnout, než odmaturuji

19:13


Zdravím všechny do parných dnů! Už několik dní přemýšlím, že vyrobím článeček, který bude zaměřený na mou osobu. Pár nápadů mám rozpracovaných, ale tenhle jediný zatím spatří světlo světa, protože bude obsahovat věci, které mám tak nějak v paměti nebo je teď spontánně vymyslím. S kamarádkou si dlouho říkáme, že sepíšeme seznam věcí, které chceme udělat. Rozhodla jsem se seznam zpracovat na takové bázi, abych daná přání stihla splnit během příštích let, které mi zbývají do maturity na gymplu. V plánu mám ještě druhý seznam, který bude o dost pestřejší a těžší na splnění, nebude omezen žádným časovým rozmezím, prostě na něj budu mít zbytek života. Většinou mne napadaly samé ptákoviny, ale vystihují to, co bych chtěla do krátké budoucnosti splnit...
  1. skočit s padákem
  2. projet se na čtyřkolce
  3. malovat graffiti
  4. skočit bungee jumping
  5. navštívit noční bar 
  6. navštívit Máchovo jezero
  7. líbat se v dešti
  8. koupat se v noci nahá v rybníku
  9. spát pod hvězdami 
  10. navštívit Šumavu  (16.-20.8. 2015)
  11. projet se na koni
  12. letět letadlem nebo vrtulníkem (23.8.2015)
  13. skočit do bazénu oblečená
  14. udělat řidičák (1.10.2015)!!!
  15. uspořádat pyžamovou party
  16. skočit do vodopádu
  17. road trip s kamarády
  18. poslat vzkaz v lahvi
  19. sledovat západ slunce na pláži
  20. naučit se plynule anglicky
  21. plout na jachtě
  22. naučit se surfovat
  23. vypustit lampion
  24. proletět se balónem
  25. vyfotit se pod Eiffelovkou (21.9.2015)
  26. darovat krev
  27. nastoupit do autobusu a jet na náhodné místo
  28. spát v seníku
  29. napsat dopis Alžbětě II.
  30. jít v noci na hřbitov   (28.8. 2015)
  31. poskakovat a pobíhat po městě v dešti  (12.8. 2015)
  32. nasbírat 50 pohledů z postcrossingu
  33. přespat pod stromem.
  34. hledat poklad
  35. obarvit si vlasy na nějakou šílenou barvu
  36. napsat knihu
  37. ušít si oblečení (11.8. 2015)
  38. jet na vodu
  39. ztratit se
  40. chodit do posilovny
  41. být měsíc bez elektřiny
  42. přihlásit se do kurzu sebeobrany
  43. pomstít se svému nepříteli
  44. zachránit někomu život
  45. nechat si udělat tetování
  46. strávit celý den v lese jako Amazonka
  47. nechat si udělat profi fotky
  48. psát do časopisu
  49. mít úspěšný blog
  50. najít si "normálního" kluka

Mohlo by se líbit

2 komentářů

  1. Wow, bezva článek. Donutil mě přemýslet nad tím, co bych si chtěla splnit já. Spousta věcí máme stejné. Jen jsem se chtěla zeptat, kolik ti je let? Díky A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuju! :-) Jedná se spíše o takové ty bláznivější nápady, které však splnit chci.. Ještě jsem přemýšlela, že napíšu seznam, který bude čítat spíše nějaké vážnější záležitosti :D V září mi bude 19 :-)

      Vymazat

Děkuji za pár písmenek!

ODEBÍREJ NOVINKY

Ať ti neunikne žádný příspěvěk na blogu!

Facebook

Čtecí výzva 2017

2017 Reading Challenge

2017 Reading Challenge
Pavla has read 4 books toward her goal of 100 books.
hide

Ikonka