Teaser Tuesday #1

18:02

Jak se říká: pozdě, ale přece. Po internetu koluje spoustu projektů s nápaditým obsahem, a já, protože hledám další, do kterých bych se mohla zapojit, s radostí uvádím v Levandulové komnatě týdenní meme Teaser Tuesday, jež pořádá Should be Reading. I když se jedná už o starší projekt,  blogery hojně oblíbený, zapojuji se do něj i já...

O co jde?
  • vem si knihu, kterou právě čteš
  • náhodně ji otevři
  • napiš jakékoli 2 VĚTY z dané strany
  • ŽÁDNÉ SPOILERY - je důležité, aby věty neobsahovaly nic, co by prozrazovalo děj
  • uveď AUTORA NÁZEV KNIHY, aby si případní čtenáři mohli titul dovyhledat
•○•○•○•○•

Královské intriky

Emma Riedová

„Jsem na cestě už několik dní a dlouho jsem nic nejedla, vysvětlovala svým příjemně hlubokým hlasem a já se nemohl vynadívat na její oválnou, andělsky krásnou tvář, rámovanou temně hnědými kadeřemi.

„Vypadalo to, že zvažuje, může-li mi důvěřovat, ale oba jsme věděli, že ji nic jiného nezbývá, pokud nechce tady u cesty umřít vysílením.

Žádné komentáře:

Děkuji za pár písmenek!

Používá technologii služby Blogger.