Letem obálkovým světem (1)


Toto meme pořádá Shax. Účelem je uveřejnit obálky knih, jež vás zaujaly.


•○•○•○•○•

Na zahraničních knihám mne vždy fascinovalo, jaké krásné obálky dokáží mít. Ne že by všechny naše cover tvorby byly k zahození či k zahrabání pod zem, mnohdy nalézám opravdu povedené obálky knih i u českých autorů, ale ruku na srdce, za našimi hranicemi směr západ a velká louže je poněkud jiná úroveň. Těžko říci, čím to je...


~ The Dandelion Field ~
Romantické barvy, žůžo rámeček kolem názvu knihy a krásné žluté pampelišky! Pampelišková louka, pokud si to přeložíte takhle. V angličtině je název zaručeně zvučnější. Ale super obálka.

~ 99 Days ~
Tahle obálka mi připomíná  knihu Zůstaň se mnou ve filmovém župánku. Podobná mozaika z fotek víceméně stejných, jen rozkouskovaných na více části z různých pohledů.

~ A Love Like Ours ~
Pravá romantická letní obálka. Každičké místo mi připomíná léto, zážitky, lásku, něhu i vřelost. Vyzařuje z ní silný příběh a city. Prostě Láska jako je ta naše. Škoda, že takovéto super knihy nikdo nepřekládá.

~ Like a Love Song ~
Další kniha, co svou obálkou připomíná léto a vztahy. Boží písmo názvu, a ta kytara s košíkem jsou také k sežrání.

~ Tajemné touhy ~
Nebyla jsem si jistá, zda sem dát obálku originální nebo českou. Nakonec je to jedno, jsou úplně stejné, jen nápis se jazykově liší.

~ Vzdej se mi ~
Tady mne hlavně zaujal přiblížený pohled na části obličeje. Dvojice má sladce růžové rtíky, to asi nebude realita...

~ Vendetta ~
Vlastně nevím, proč sem tuto obálku dávám. Není natolik hezká jako ostatní, spíše mne upoutalo pojmenování knihy a ty obrázky k tomu vytvořily celkovou přitažlivost. Jedno souvisí s druhým.

~ The Start of Me and You ~
Kombinace barev upoutává již na první pohled. K tomu moře v popředí, dvojice zahalená stíny a vyvedený nápis (ten snad nikde není ošklivý). Mám z ní neurčitý pocit vzdálenosti, zamyšlení, ale zároveň i porozumění a souznění.

~ The Fill-In Boyfriend ~
Zde mám podobné pocity a názory jako u předešlých knih. Sálá z ní mladá láska, vztahy, komplikace a nečekané situace. Young adult jak vyšité.

~ Faking Perfect ~
Dívka na obálce působí dojmem, že si zažila své, myšlenky odlétávají společně s rozevlátými vlasy po větru.

~ What Remains ~
Název vystihuje obálku. Rozbité srdce spojené znovu dohromady, avšak se šrámy a vzpomínkami. Co tedy nakonec zůstane?

~ Together with you ~
Poslední výkvět dvojic znázorňuje velké pouto. Vášeň. Touhu. I zoufalství. Vcelku obyčejný obrázek, přesto má v sobě jistou dávku přitažlivosti.

Žádné komentáře:

Děkuji za pár písmenek!

Používá technologii služby Blogger.